برای اطمینان از مناسب بودن قیمت تجهیزات پیشنهادی مجری به شما بهتر است شفاف سازی صورت بگیرد, شما با استفاده از روش های زیر می توانید نسبت به شفاف سازی قیمت تجهیزات و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی اقدام نمایید :

استفاده از دوربین مداربسته با برندها معتبر

استفاده از دوربین های مداربسته بدون نام یا برندهای متفرقه علاوه بر اینکه هزینه های آینده شما را برای تعمیر و نگهداری افزایش می دهد احتمال سو استفاده نصاب را افزایش می دهد. این دوربین ها با توجه به اینکه معمولا ویژگی هایشان با مشخصات درج شده بر روی کاتالوگ یا جعبه آنها تفاوت دارد معمولا شما را با مشکل مواجه می سازند و معمولا امکان گرفتن استعلام قیمت متوسط بازار برای این محصولات وجود ندارد. پس بهتر است از دوربین مداربسته با برندها شناخته شده و معتبر که در رنج های قیمتی متفاوت برای کارایی های مختلف تولید شده اند استفاده کنید.

درخواست کاتالوگ محصولات , مدل و مشخصات و لیست قیمت

با استفاده از داشتن مدل و مشخصات محصول می توانید از طریق جستجو در اینترنت یا تماس با نمایندگی ها و فروشندگان محصول در ایران اقدام به تحقیق و بررسی محصول پیشنهادی نمایید و نسبت به وجود مدل پیشنهادی در محصولات شرکت تولید کننده تحقیق بیشتری کنید.

با داشتن لیست قیمت محصولات و مشخصات آنها می توانید انتخاب مناسبتری از بین محصولات یک شرکت کنید و با هزینه کمتر به نیازی که دارید برسید.

منبع: Nezarati


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]