با استفاده از این محصول نیازی به باز نمودن درب جهت مشاهده شخص مراجعه کننده نمی باشد. همچنین بر خلاف کیفیت بسیار پایین مشاهده تصاویر در چشمی های مکانیکی، می توان از یک صفحه نمایش با کیفیت تصاویر بسیار بالا جهت مشاهده محیط بیرون از منزل و افراد مراجعه کننده استفاده نمود. همچنین چشمی دیجیتال درب این ویژگی را دارد که با اتصال به هر نوع گوشی هوشمند، هر زمان و هر کجای دنیا، ارتباط دو طرفه با مراجعه کنندگان برقرار نمود.

در صورت مشاهده حرکت و شخص مراجعه کننده توسط چشمی دیجیتال درب و یا به صدا در آمدن زنگ چشمی ، پیام هشدار برای گوشی شما ارسال می شود. این ویژگی امنیتی برای اماکنی که افراد خردسال و سالمند نگهداری می شوند، بسیار مناسب می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های چشمی دیجیتال درب مجهز بودن آن به سنسور حرکتی می باشد که در صورت وجود حرکت در مقابل درب و چشمی ، بلافاصله از آن عکس و یا فیلم گرفته و در حافظه صفحه نمایش ذخیره و یا به گوشی شما ارسال می گردد تا در صورت لزوم با توجه به تاریخ و زمان مورد نظر از عکس و یا فیلم ذخیره شده استفاده نمود.

همچنین برخی از مدل های چشمی دیجیتال درب دارای سنسور دید در شب می باشند. این ویژگی این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا در شب و محیط تاریک، تصویری با کیفیت بالا از محیط بیرون داشته باشند. تمام این ویژگی های منحصر به فرد چشمی الکترونیکی درب باعث افزایش امنیت محل مورد نظر می گردد.

 


فروشگاه آنلاین


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]