پهنای لیبل AM  حدود ۱ سانتی متر و طول آن ۳ و ضخامتش کمی بیشتر از یک میلی متر می باشد.
لیبل های RF  مربعی شکل هستند و سایز آنها ۴*۴ ، ۵*۵ و ۳*۳ می باشد ولی از نظر ضخامت بسیار نازک می باشد.  به لحاظ دید فنی در ارائه دزدگیر فروشگاهی، لیبل های ۴*۴ سایزی مناسب و قابل توصیه بوده و سایزهای کوچک یا بزرگتر کاربردهای خاص دارند.
با توجه به آنچه در مورد سایز لیبل های گیت فروشگاهی گفته شد برای سایر اجناس کوچک امکان الصاق لیبل AM  بیشتر است ولی در عوض از جهت ضخامت لیبلها، امکان کندن لیبل AM توسط سارق بیشتر می باشد..
۳- برای چسباندن بر روی اقلام فلزی هیچیک از لیبل های معرفی شده کارایی لازم را ندارند اما لیبل دزدگیر فروشگاهی AM اندکی بهتر عمل می کند که این عملکرد خیلی محسوس نیست. بر روی اجناسی که فلزی نیستند ولی در بسته بندی آن از وکیوم یا کاغذی که شبه فلز باشد، استفاده گردد لیبل AM خیلی بهتر از RF می باشد. (مثلاً بسته های چای خشک یا عطر و  ادکلون
۴- تنوع تولید و فروش و همچنین استفاده از تگ در سیستم های RFبسیار بیشتر است.
۵- در گیت فروشگاهی AM فاصله بین دو آنتن برای تگ سخت لازم نیست کم باشد ولی برای لیبل حتما باید فاصله آنتن ها زیاد نباشد.
۶- میزان کارایی و امنیت دزدگیر پوشاک AM برای تگ سخت بیشتر است. بنابراین در صورتی که در فروشگاهتان جنس غالب، لباس است، دزدگیر لباس AM توصیه می شود.
۷-  نصب و بهره گیری از هر دو نوع دزدگیر فروشگاهی RF یا AM  در فروشگاه های خیلی بزرگ که تنوع اقلام بسیار است، هزینه ثابت اولیه در هنگام خریداری دزدگیر فروشگاهی را تقریباً دوبرابر میکند ولی در عوض امکان استفاده از لیبل بر روی اجناس بیشتری فراهم خواهد بود و هزینه جاری کاهش و امنیت فروشگاه بالاتر خواهد رفت.

در هایپر هایی که تنوع کالا در آنها بسیار است، به دلیل اینکه هم به تعداد زیادی تگ سخت و هم برچسب دزدگیر نیازمندیم، نصب همزمان گیت فروشگاهی با دو تکنولوژی AM و RF توصیه می گردد.


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]