در این مقاله سری جدید دوربین مداربسته از معتبرترین برندهای سیستم های حفاظتی-نظارتی ( اکسیس، هایک ویژن، سونی،سامسونگ ) با آخرین تکنولوژی های روز دنیا معرفی شده است.

آکسیس، دوربین مداربسته ۴K خود را به نمایش می گذارد:

مدل P1428-E با تکنولوژی ۴K ، وضوحی ۴ برابر بالاتر از تلویزیون های اچ دی ۱۰۸۰ دارد.


این دوربین مداربسته برای مشاهده کردن مناطق وسیعی همچون پارکینگ ها و میادین شهر مناسب می باشد و همزمان جزییات را می توان در آن مشاهده کرد.

این دوربین مداربسته در خط تولید وسیع دوربین مداربسته تحت شبکه ای قرار می گیرد و با اضافه شدن به این نسل از دوربین مداربسته ، این بار می توانید دوربین مداربسته بسیار قوی و قدرتمند را تجربه کنید.

سری جدیددوربین مداربسته کیو۳۵ و سری پی۳۲ همانند سری پی ۳۳ آپشن های فراگیر و متنوعی را به مشتری پیشنهاد می دهد و از قیمت های نازل تا قیمت های گران را شامل می شود.

سری دوربین مداربسته کیو ۳۵ جدید که دوربین مداربسته گران قیمت می باشد، برای دیده بانی مناسب می باشد و وضوح تصویری ۱۰۸۰ با ۶۰ فریم بر ثانیه را پیشنهاد می دهد. این دوربین مداربسته دارای پایدار ساز تصویر الکترونیکی و حتی رنج های تصاویر متحرک (فناوری WDR) می باشد.

همچنین سری دوربین های پی ۳۲  در نمایشگاه وجود دراند که دارای قیمتی مناسب و کیفیت تصویری عالی می باشند که قابلیت فوکوس و زوم از راه دور را نیز دارند. بازدیدکنندگان همچنین سری جدید کیو ۳۵ ، مدل فضای باز آکسیس پی ۳۲ و دو مدل جدید از آکسیس پی ۳۳ را خواهند دید که در سال ۲۰۱۴ در دسترس خواهند بود.

“ویووتک” سخت تلاش کرده است که دوربین مداربسته هایی با کیفیت تصویر بالا و ظاهری مدرن طراحی کند که امنیت را برای شما برقرار سازد.

سری دوربین مداربسته های نیرومند X سونی:

سری قدرتمند ۶ در نمایشگاه “امنیت” در سال ۲۰۱۴ به نمایش در آمد که به مسئولیت قسمت مهندسی ایمپلای سونی پا به عرصه گذاشت. این رنج دوربین  مداربسته ها شامل سری اکس می شود که نیمه برجسته بوده (FHD) و کیفیت تصویر ۱۰۸۰ فریم را دارا می باشند. در ضمن دارای حسگرهای CMOS نیز می باشند.

این دوربین مداربسته به لطف تکنولوژی DR دارای رنج متحرک ۹۰ دسی بل هستند. با کمترین نور در محیط برای شما فیلم برداری می کنند و در برابر گرد و غبار و رطوبت نیز مقاوم هستند.

همچنین مدل SNC-WR632 که داراس سرعت اتصال ۷۰۰ درجه در ثانیه می باشد. وضوح ۱۰۸۰ ، ۶۰ اینچ بر ثانیه، دارای رنج متحرک ۱۳۰ دسی بل می باشد. مدل SNC-HM662 H دارای نمای نیم کره ای ۳۶۰ درجه و حسگر پنج مگاپیکسلی CMOS میباشد. بیشینه وضوح تصویر آن ۲۵۶۰*۱۹۲۰ پیکسل و لنز پانامورفیک ایمر ویژن می باشد.

تکنولوژی دی رپینگ، PTZ، ۱۱ نما از جمله نمای نیم کره ای ۳۶۰ درجه، نمای ۱۸۰ درجه ای پاناروما، نمای ۹ صفحه تصویر جداگانه همزمان، همه و همه در این محصولات به خدمت گرفته شده اند.قسمت دیدبانی خیابان سونی یعنی SNC-VB635 که دارای عملکردی فوق العاده و عدسی زوم ۶ می باشد، در نور بسیار کم هم تصویری ۳۰ فریم بر ثانیه، و در بهترین حالت ۶۰ فریم بر ثانیه و رنج متحرک ۹۰ دسی بل را مهیا می سازد. این مهم با بکارگیری فناوری DR و سطح مشترک RS-485 محقق شده است و در دمایی حدود ۶۰ درجه سانتی گراد عمل می کند.

تونی لاگان از قسمت هایک ویژن میگوید: تمرکز اصلی شرکت در نمایشگاه بر روی سری ۴ می باشد که شامل رنج وسیعی از دوربین ها می شود که برای پروژه های مغازه ای طراحی شده اند.

لاگان همچنین افزود: “ما ۱۶ مدل ازدوربین مداربسته سری  ۴ هایک ویژن داریم که بین ۱٫۳ مگاپیکسل با ۵۰ فریم بر ثانیه تا ۳ مگاپیکسل  در ۱۲۰ دسی بل ولنز های موتوری قرار می گیرند. تمام دوربین مداربسته های سری ۴ دارای ۳ جریان بوده و بر روی پهنای باند طوری عمل میکنند که کیفیت بالایی از تصویر را فراهم کنند. این البته تاثیر بسزایی ب روی عملکرد بر روی پهنای باند پایین و مصرف هارد برای ذخیره سازی دارد. ما همچنین ویژگی های دیگری داریم مانند “منطقه مورد علاقه” که این امکان را به کاربر می دهد تا در نقطه ای از تصویر کیفیت را بالا و در نقطه ای دیگر کیفیت آن را پایین بیاورد.”

تمام دوربین مداربسته جدید هایک ویژن با CGI و PSIA و ONVIF سازگاری دارند و همچنین قابلیت پایداری تصویر و عملکرد دیفاگ را در خود جای داده اند. آشکار سازی صوتی و آشکار سازی تجاوز از دیگر قابلیت های این دوربین مداربسته می باشد. این دوربین مداربسته می توانند از کارت حافظه ۶۴ گیگا بایتی پشتیبانی کنند تا برای پروژه های بزرگ نیز کارآمد باشند.

در ایستگاه موبوتیکس بازدیدکنندگان می توانند مدل جدید موبوتیکس VMS را مشاهده کرده و همچنین صفحه نمایش های ام ایکس را ببینند. همچنین دوربین  مداربسته های دمایی M15-D و PT و لنز های جدید نیز قابل بازدید می باشند.

دوربین مداربسته جدید ۵ مگاپیکسلی حساس به نور نیز وجود دارند که در نور بسیار کم تصویری واضح با نویز کم را به ارمغان می آورد.

دوربین مداربسته سامسونگ WiseNET III که مدت ها انتظارش را می کشیدیم:

دوربین مداربسته دمایی M15 وجود دارد که می تواند در تاریکی مطلق هر گونه حرکت و دمایی را نشان دهد. M15 را می توان در دوحالت دمایی و اپتیکال خریداری کرد.

آنالیزور حرکتی MxActivitySensor تمام حرکات در فضای باز را زیر نظر دارد. حتی در شرایط مختلف مانند حرکت سایه و حرکت برگ های درختان بر اثر باد خود را بصورت خودکار تنظیم می کند.

نرم افزار مدیریت تصویر MxMultiviewer برای ویندوز و مکینتاش و لینوکس نه تنها امکان تامین امنیت را به شما می دهد، بلکه مکانیزم سیستم ها را در منزل در اختیار شما قرار میدهد و به طور جداگانه سیستم های پیچیده تصویری را به همراه کنترل انها را مدیریت میکند. این خود نمایی از برنامه های آینده موبوتیکس است.

شما تصویر نیم کره ای به همراه پانوراما و سیستم کنترل بدون کلید را در اختیار خواهید داشت که به وسیله ان می توانید درب منازل خود را دیدبانی کنید. همچنین صفحه نمایش با کیفیت Mx نیز بر روی دیوار نصب می شود که تصویر دوربین ها را به وضوح به شما نمایش می دهد. تمام برنامه های امنیتی را می توان از طریق صفحه نمایشی لمسی تعریف و تنظیم کرد بدون انکه نیاز به کامپیوتر داشته باشید.

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]