در یک دورانی که مردم کمتر و کمتر در خانه های خود هستند، آنها نیاز فوری به یک راه برای متصل شدن به منازل خود دارند. دوربین های   A26 / C26  براحتی این مشکل را حل خواهند نمود. دوربین C26 از تشخیص هوشمند انسان و هشدار فوری پشتیبانی می کند، مصرف کنندگان را در هر زمانی که می خواهند، آگاه می کند. ردیابی هوشمند A26 / A46 به صورت خودکار تحرکات را دنبال می کند و هر جسم متحرک را در اطراف دوربین ردیابی می کند.

نکات برجسته:

رزولوشن بالا بر اساس فشرده سازی H.265

با سنسور تصویر ۲ مگاپیکسل، A26 / C26 تصویر شفافی را ارائه می دهد. آخرین تکنولوژی فشرده سازی H.265 موجب صرفه جویی در ۵۰٪ پهنای باند و ذخیره سازی می شود، که این امر موجب کاهش نگرانی کاربران در مورد پهنای باند شبکه و یا ذخیره سازی می شود این در حالی  است که از ویدئو با کیفیت بهتری بهره مند می شوند.

خدمات ابری از طریق برنامه  Easy4ip  

با استفاده از یک حساب کاربری ابری Easy4ip، از طریق تلفن هوشمند خود به اینترنت دسترسی خواهید داشت. شما می توانید فیلم های روزانه  و رویداد ها از طریق Easy4ip Cloud در هر زمان در هر نقطه ضبط کنید. همچنین پلت فرم Dahua Easy4ip از IFTTT پشتیبانی می کند که دوربین های Dahua را قادر می سازد تا با سایر برنامه های کاربردی هوشمند مانند Philippe Hue، آمازون الکسا و غیره ارتباط برقرار کنند.

هشدار از طریق مسنجر از طریق تشخیص حرکت

با یک دوربین نظارت که از تشخیص حرکت پشتیبانی می کند، می توانید اطمینان حاصل کنید که هر زمان ، هر رویدادی رخ دهد، دوربین ها به شما پیامی ارسال می کنند.

حفاظت با LED Dahua Smart IR

با استفاده از LED IR با کیفیت بالا و الگوریتم هوشمند Dahua Smart IR، دوربین به طور خودکار حالت شب را روشن یا خاموش می کند و می تواند روشنایی LED LED را به صورت خودکار تنظیم کند. بنابراین حتی در تاریکی کامل می توانید ویدیو را به وضوح ببینید.

Two-way Audio

دوربین های دیجیتال Dahua Indoor از میکروفن و بلندگو پشتیبانی می کند، بنابراین تمام فیلم های ضبط شده و یا فیلم های روزانه با صدای زنده و پشتیبانی دو طرفه صحبت می کنند. هنگامی که کسی بدون اجازه وارد شود، شما بصورت آنلاین هشدار را دریافت می کنید و از راه دور می توانید به او بگویید که “GET OUT”. همچنین می توانید با کودک دوست داشتنی و یا حیوان خانگی خود در حالی که به آنها نگاه می کنید ارتباط برقرار کنید.

مشخصات ویژه هر دوربین

A26

A26 از ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه شیب پشتیبانی می کند، بنابراین شما می توانید آن را بچرخانید تا تمام جهات را بدون نقطه کور مشاهده کنید. ردیابی هوشمند براساس الگوریتم پیشرفته ردیابی دوربین را قادر می سازد به طور خودکار بر روی اشیاء متحرک در هر دو جهت افقی و عمودی تمرکز کند , حتی در هنگام نصب دوربین روی سقف.

C26

C26، با میدان دید افقی فوق العاده گسترده ۱۳۰ درجه، شما را قادر می سازد تا یک اتاق را از طریق یک دوربین ببینید. و با پایه مغناطیسی شما می توانید آن را به هر سطح فلزی نگه دارید. با تشخیص انسان براساس تکنولوژی پردازش تصویری قدرتمند، C26 با شناسایی سر انسانها، امکان تشخیص خطا را به شدت کاهش می دهد .

کاربرد ها

خانه

موارد متعددی وجود دارد که مردم دور از خانه هستند اما میخواهند با خانه در تماس باشند. اگر یک کودک یا یک حیوان خانگی دارید، و یا می خواهید بیشتر با خانواده صحبت کنید و آنها را ببینید. هنگامی که تمام خانواده در حال سفر هستند، آپارتمان های خالی آنها در خطر سرقت قرار دارند. در حال حاضر با A26 / C26، ارتباطات خانوادگی و ایمنی خانه در حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

مغازه ها

مغازه محل بسیاری از کالاها و مردم است، به این معنی که در معرض خطر زیادی قرار دارد. دوربین های A26 / C26 مغازه داران را قادر می سازد تا تقریبا تمام موقعیت ها را از طریق فقط یک دوربین بدون هشدارهای نادرست متوجه شوند.

Dahua با راه اندازی دوربین های A26 / C26 برای تقویت اتصال مردم به خانه های خود و با آخرین تکنولوژی فشرده سازی H.265، دوربین های A26 / C26 تصویری شفاف را بدون نگرانی در مورد فضای ذخیره سازی و پهنای باند شبکه ارائه می دهند. Dahua با عملکردهای هوشمند مانند تشخیص انسان و ردیابی هوشمند، بسیار راحت تر به ایمنی خانه کمک می کند. Dahua با ماموریت «فعال ساختن جامعه امن تر و زندگی صحیح تر» بر روی «نوآوری، کیفیت و خدمات» تمرکز خواهد کرد تا به شرکا و مشتریان در سراسر جهان خدمت کند.

منبع: داهوا ایران


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]