دوربین IRLAB ، محصول تایوان بوده ، به طوری که حتی این محصول از تایوان ارسال میشود. این دوربین مداربسته در عین دارا بودن کیفیت بالا، دارای امکانات خوبی نسبت به دوربین های هم قیمت و امکانات متناسب با دوربین های رده بالا دارد. کیفیت تصویر در این دوربین ۴ مگاپیکسل بوده ، با این تفاوت که وقتی کیفیت تصویر را بر روی ۴ مگاپیکسل قرار میدهید، فریم تصویر بر روی ۲۰ قرار میگیرد. البته این مورد اختلالی در کار بوجود نمی آرورد.

این دوربین از تکنولوژی H.265 استفاده میکند، که این قابلیت باعث شده که این دوربین در رده دوربین های با ارزش و بالا قرار گیرد.

مزیت بسیار عالی این دوربین که باعث متمایز شدن این دوربین می گردد، وجود صدای دوطرفه این دوربین می باشد که باعث شده انتخاب این دوربین بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

لنر این دوربین ۳٫۶ میلیمتری، با برد ۲۰ متری می باشد. امکان ذخیره سازی تصاویر بر روی NVR یا نرم افزار مخصوص خود می باشد.ولتاژ مورد نیاز برای راه اندازی این دوربین ۱۲ ولت ۰٫۴ آمپر می باشد.

گارانتی این محصول ، ۱۸ ماه می باشد.

دوربین تحت شبکه
تولید کننده IRLAB
نوع دوربین دوربین تحت شبکه
پردازنده Progressive Scan CMOS
کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل
لنز ۳/۶ میلیمتری
فریم تصویر ۲۰ فریم با کیفیت ۴ مگاپیکسل و ۲۵ فریم با کیفیت ۲ مگاپیکسل
POE دارد
WDR
دید در شب دارد
محل کارت SD
پورت آلارم
صدا/میکروفون دارای صدای دوطرفه
سنسور PIR
نوع ذخیره سازی H.265
برد مادون قرمز ۲۰ متر
جنس بدنه IP66- ضد آب
امکانات قابلیت onVif
گارانتی ۱۸ ماه

این برند دارای دوربین های AHD نیز می باشد که بزودی از تایوان، وارد کشور خواهد شد ، قیمتها به صورت رقابتی بوده ، به صورتی که شما با قیمت هم رده دوربین های چینی، دوربینی تایوانی تهیه خواهید کرد

در حال حاضر این دوربین تحت شبکه IRLAB ، با قیمت فوق العاده رقابتی توسط تیم فروش ، به فروش میرسد.

سایت ipmcctv افتخار فروش این محصول را با قیمت ویژه و شرایط استثنایی را داشته و شما می توانید به مراجعه به سایت فروشگاه و همچنین اطلاع از آخرین قیمت و فروش ویژه این محصول، با اطمینان ، این محصول را تهیه نمایید.

آدرس سایت و  قیمت این محصول با کیفیت:

[list icon=”momizat-icon-globe” ]shop.ipmcctv.com[/list]

شماره تماس:

[list icon=”momizat-icon-phone” ]021-66126233,021-66947804,021-66947802[/list]