شرکت DYNACOLOR در سال ۱۹۹۱ میلادی در کشور تایوان آغاز به کار کرد. این شرکت با استفاده از محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب خود توانست در بین بهترین تولید کنندگان دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری قرار بگیرد.

شرکت دایناکالر دارای تیم تحقیق و توسعه (R&D) قوی می باشد که همواره بالای ۵۰ درصد کارکنان این شرکت در این قسمت مشغول به فعالیت می باشند. این شرکت موفق به اخذ استاندارد ISO9001 ( مدیریت کیفیت ) شده است. شرکت ترکیه ای GENET از شرکا تجاری این شرکت در کشور ترکیه می باشد.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی با ۲ پله ارتقا نسبت به سال گذشته به عنوان سی و یکمین تولید کننده برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در لیست ۵۰ برند برتر تجهیزات نظارت تصویری قرار گرفت.

محصولات این شرکت شامل رنجی از محصولات نظارتی تحت شبکه مانند : انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (IP), دوربین مداربسته دارای حافظه SD, دوربین مداربسته گردان (Speed Dome), دستگاه های ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته, لوازم جانبی سیستم مداربسته, نرم افزارهای نظارتی و … می باشد. دوربین های مداربسته این شرکت دارای استانداردهای مختلف بین المللی می باشند.

 

رنج قیمت دوربین مداربسته دایناکالر (DYNACOLOR)

دوربین های مداربسته IP و محصولات نظارتی این شرکت در رنج محصولات متوسط بازار با کیفیت بالا می باشند. در صورتیکه می خواهید محصولات نظارت تصویری با رنج قیمت متوسط و کیفیت بالا تهیه کنید, محصولات شرکت دایناکالر می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

دوربین مداربسته DYNACOLOR ساخت چه کشوری است ؟

دفتر رسمی این شرکت در کشور تایوان قرار دارد. در ایران شما می توانید محصولات این شرکت تایوانی را به راحتی توسط فروشگاه ها و شرکت های فروشنده محصولات نظارت تصویری تهیه کنید.

پیشنهاد می شود محصولات نظارت تصویری را از فروشگاه های معتبر با گارانتی رسمی تهیه کنید. خوشبختانه محصولات این برند توسط مراکز زیادی در دسترس شما عزیزان می باشند.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]