شرکت Sunkwang الکترونیک در سال ۱۹۹۱ میلادی در کشور کره جنوبی آغاز به کار نمود. این شرکت در سال ۲۰۰۶ میلادی نام خود را به Huviron الکترونیک تغییر داد و به یکی از تولید کنندگان برتر کره جنوبی و جهان تبدیل شد. این شرکت در ژوئن سال ۲۰۱۵ میلادی نام خود را به HANYANG HITAO تغییر داد. شرکت هانیانگ هیاتو در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری تحت شبکه و HD و تجهیزات جانبی آن فعالیت دارد.

شرکت HANYANG HITAO یا Huviron سابق به عنوان پنجاهمین برند برتر محصولات نظارتی و حفاظتی در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد که نشان دهنده رشد فروش این شرکت در سال های اخیر نسبت به شرکت های دیگر دارد. این شرکت محصولات خود را به بیش از ۶۰ کشور جهان صادر می نماید.

محصولات نظارتی شرکت هانیانگ هیاتو شامل طیف وسیعی از محصولات مانند : انواع دوربین مداربسته HD-TVI ، دوربین مداربسته HD-SDI ، دوربین مداربسته تحت شبکه ، دستگاه DVR ، دستگاه NVR ، پایه دوربین ، کیبرد کنترلر ، دوربین مدار بسته PTZ و … می شود.

رنج قیمت دوربین مداربسته هوایرون (Huviron)

( رنج قیمت دوربین مداربسته هانیانگ هیاتو (HANYANG HITAO) )

محصولات نظارت تصویری و دوربین مداربسته Huviron در رنج محصولات متوسط بازار می باشد. محصولات نظارتی این شرکت به صورت محدود در بازار ایران یافت می شود و در صورت نیاز به تهیه یک سیستم نظارتی متوسط می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

در هنگام خرید محصولات نظارتی به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت دوربین مداربسته در کارایی سیستم مداربسته شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ، به همین دلیل سعی نمایید تا آنحایی که بودجه شما اجازه می دهد از محصولات و دوربینهای بی نام و نشان یا شناخته نشده استفاده نکنید تا در آینده دچار هزینه های نگهداری بالا و خرابی زود هنگام تجهیزات نشوید.

دوربین مداربسته Huviron ساخت چه کشوری می باشد ؟

( دوربین مداربسته HANYANG HITAO ساخت چه کشوری می باشد ؟ )

دفتر مرکزی شرکت HANYANG HITAO در کشور کره جنوبی قرار دارد. محصولات نظارتی این شرکت در ایران به صورت محدود قابل تهیه می باشند. توجه داشته باشید که شرکت Huviron سابق در زمینه ارائه محصولات به صورت ODM و OEM نیز فعالیت داشت.

به دلیل وجود محصولات تقلبی در بازار سیستم های نظارتی پیشنهاد می شود این تجهیزات را فقط ار مراکز معتبر فروشنده تجهیزات نظارتی تهیه نمایید تا در آینده دچار مشکلات پشتیبانی یا سایر مشکلات بعد از نصب سیستم مداربسته نشوید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]