شرکت ITX Security در سال ۱۹۹۸ میلادی در کشور کره تاسیس شد. این شرکت با رشد سریع خود توانست در بین بهترین تولیدکنندگان دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در دنیا قرار بگیرد.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی با ۱۶ پله ارتقا به عنوان بیست و هشتمین تولید کننده برتر دوربین مداربسته و محصولات نظارت تصویری در لیست ۵۰ برند برتر محصولات نظارتی قرار گرفت.

محصولات این شرکت شامل رنجی از محصولات نظارتی مانند : انواع دوربین مداربسته AHD, دوربین مداربسته HD-SDI, دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) , تجهیزات ذخیره سازی تصاویر سیستم مداربسته و … می شود.

محصولات این شرکت دارای استانداردهای مختلف کشوری و بین المللی می باشند, شرکت ITX SECURITY دارای استاندارد ISO9001 و ISO14001 می باشد.

رنج قیمت دوربین مداربسته آی تی ایکس (ITX Security)

دوربین های مداربسته و محصولات نطارتی این شرکت مانند خیلی از برندهای خوب کره ای متاسفانه به دلیل عدم استقبال وارد کنندگان ایرانی در بازار ایران شناخته شده نمی باشند.

در صورت تمایل به خرید محصولات نظارت تصویری شرکت آی تی ایکس باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این کشور در کشورهای همسایه اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید دوربین های مداربسته این شرکت به صورت سفارشی نمایید.

دوربین مداربسته ITX SECURITY ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر رسمی شرکت آی تی ایکس (ITX Security) در کشور کره قرار دارد. به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش و عدم استقبال واردکنندگان ایرانی متاسفانه محصولات این شرکت در ایران فعلا قابل تهیه نمی باشند.

در صورت تمایل به خرید محصولات نظارتی این شرکت معتبر, باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این کشور در کشورهای همسایه اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید دوربین های مداربسته و محصولات نظارت تصویری این شرکت به صورت سفارشی نمایید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]