شرکت سامسونگ تکوین ( SAMSUNG Techwin ) یکی از زیر مجموعه های شرکت ساسونگ می باشد که در سال ۱۹۷۷ راه اندازی گردید. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری می باشد. این شرکت در زمینه سیستم های نظارت تصویری در سال ۲۰۱۴ به عنوان نهمین تولید کننده بزرگ دنیا انتخاب شده است.

این شرکت محصولات متنوعی در زمینه سیستم های نظارت تصویری تولید می کند . این محصولات شامل دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه , دستگاه های ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته و لوازم مرتبط با آن می باشد.

رنج قیمت دوربین مداربسته سامسونگ

دوربین مداربسته و تجهیزات نطارتی آنالوگ سامسونگ در رده محصولات گرانقیمت و رده بالای بازار قرار دارند. ولی محصولات و دوربین مداربسته تحت شبکه این شرکت در رنج محصولات میان رده به بالای بازار می باشد و نسبت به برندهای پاناسونیک و اکسیس قیمت مناسبتری دارد.

 

دوربین مداربسته SAMSUNG ساخت کجاست ؟

دوربین های مداربسته این شرکت کره ای در خط تولید آن در کشورهای مختلف به خصوص چین تولید می شود. محصولات این برند دوربین مداربسته به راحتی در ایران در دسترس است.

با توجه به وجود محصولات تقلبی از این برند در بازار پیشنهاد می شود برای تهیه دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی این برند از فروشگاه ها و مراکز معتبر خرید کنید.

 

خرید شرکت SAMSUNG TECHWIN توسط شرکت Hanwha Techwin

در دسامبر سال ۲۰۱۴ شرکت سامسونگ تکوین توسط شرکت هانوها خریداری شد. این شرکت اجازه استفاده رسمی از برند سامسونگ بر روی دوربین های خود را تا نوامبر سال ۲۰۱۵ ( آبان ماه ۹۴ ) از سامسونگ دارد, ولی با اینحال در ژوئن سال ۲۰۱۴ اسم برند را در بازار کره جنوبی به هانوها تغییر داد ولی هنوز تا این لحظه در بازار سایر کشورها با همان نام قبلی عرضه می شود.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]