شرکت زیمنس در سال ۱۸۴۷ میلادی در کشور آلمان تاسیس شد. این شرکت دارای زیر مجموعه های زیادی می باشد و در زمینه های مختلفی چون تولید تجهیزات الکترونیکی ، مخابراتی ، لوازم خانگی ، قطعات خودرو ، اعلام و تشخیص حریق ، مخابرات ، نظارت تصویری و … فعالیت دارد. تجهیزات نظارتی این شرکت بیشتر برای کارایی های تجاری استفاده می شود و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

این شرکت در نقاط مختلف جهان دارای نمایندگی و زیر مجموعه می باشد. محصولات شرکت زیمنس به کشورهای مختلف جهان صادر می شود و در خانه ، دفاتر ، کارخانه ها ، محیط های نظامی و مراکز تحقیقاتی از محصولات با کیفیت این شرکت استفاده می شود.

محصولات و راهکارهای نظارتی این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات می شود که از جمله آنها می توان به : دوربین مداربسته آنالوگ ، دوربین مداربسته IP ، دوربین مداربسته PTZ ، دستگاه NVR ، دستگاه DVR ، دستگاه HVR ، کاور دوربین مدار بسته ، پایه دوربین مدار بسته ، لنز دوربین مدار بسته ، کابل RG59 و سایر لوازم جانبی سیستم مداربسته اشاره کرد.

رنج قیمت دوربین مداربسته زیمنس (Siemens)

دوربین های مداربسته و تجهیزات نظارتی شرکت Siemens در سطح محصولات رده بالا بازار می باشند. در صورتی که نیاز به سیستم مداربسته با کیفیت بالا دارید و از نظر هزینه قابلیت پرداخت مبلغ بالایی را دارید محصولات نظارتی این شرکت می تواند یکی از گزینه های شما باشد. محصولات نظارتی این شرکت بیشتر برای کارایی های تجاری و خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

در حال حاضر محصولات نظارتی شرکت زیمنس در ایران به طور مستقیم قابل خریداری نمی باشد. در صورت تمایل به خرید محصولات این برند نظارتی باید از طریق تماس با نمایندگی های این شرکت در کشورهای دیگر یا شرکت های واسط اقدام به خرید نمایید.

توجه داشته باشید که کیفیت دوربین مداربسته یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب برند سیستم نظارتی شما می باشد ، بنابراین سعی نمایید تا جایی که ممکن است از دوربین های مدار بسته بی اسم و نشان یا شناخته نشده استفاده نکنید تا بعد از نصب سیستم مداربسته دچار هزینه های جانبی و مشکلات بعدی نشوید.

دوربین مدار بسته Siemens ساخت چه کشوری است ؟

دفتر مرکزی این شرکت در کشور آلمان قرار دارد. در حال حاضر محصولات نظارتی این شرکت در ایران به طور مستقیم قابل تهیه نمی باشد. در صورت تمایل به خرید محصولات زیمنس می توانید از طریق مکاتبه با نمایندگی های این شرکت در کشور های مختلف یا از طریق شرکت های واسط اقدام به خرید دوربین مداربسته و محصولات نظارتی این شرکت نمایید.

به دلیل وجود محصولات نظارت تصویری تقلبی در بازار پیشنهاد می شود دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی را فقط از مراکز معتبر و فروشگاه های مورد تائید خریداری نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید نشوید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]