شرکت SYNECTICS در سال ۱۹۸۵ میلادی در انگلستان فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با استفاده از تیم تحقیق و توسعه (R&D) قوی خود توانست در بین بهترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته و محصولات نظارتی در جهان قرار بگیرد.

شرکت SYNECTICS در پروژه های پیچیده که نیاز به راه حل های مناسب با قابلیت اطمینان بالا و انعطاف پذیری است توانسته است نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل بر طرف سازد. این شرکت به طور خاص برای مکانهایی مانند قمار خانه ها، شرکت های نفت و گاز، دریایی، اماکن عمومی، بانکداری، حمل و نقل و برنامه های کاربردی زیرساخت های حیاتی و … راه حل های امنیتی مناسبی را ارائه می دهد. نرم افزار نظارت تصویری Synergy که توسط این شرکت ارائه شده است یکی از راه حل های نرم افزاری این شرکت برای ارائه یک سیستم یکپارچه امنیتی می باشد.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ به عنوان سی امین شرکت برتر تولید کننده دوربین مداربسته و محصولات نظارت تصویری در لیست ۵۰ برند برتر محصولات نظارتی قرار گرفت.

محصولات این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات نظارتی می شود که از جمله آنها می توان به : انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (IP), دوربین مداربسته حرارتی, دوربین های مداربسته صنعتی, تجهیزات ذخیره سازی تصایویر سیستم مداربسته, کیبرد کنترل و لوازم جانبی دوربین مداربسته و … اشاره کرد.

این شرکت در کشورهای مختلف جهان از جمله انگلیس, آمریکا, عربستان, سنگاپور و … دارای نمایندگی های مختلف می باشد و بیش از ۵۰۰ کارمند در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشند و پرسنل فنی آموزش دیده این شرکت در اکثر کشورها برای خدمات رسانی به مشتریان حضور دارند.

رنج قیمت دوربین های مداربسته سینتیکس (SYNECTICS)

محصولات نطارت تصویری و دوربین های مداربسته این شرکت مانند خیلی از برندهای برتر دنیا متاسفانه در بازار ایران به سختی قابل تهیه می باشند.
در صورت تمایل به خرید محصولات نظارتی شرکت سینتیکس باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این شرکت در کشورهای همسایه اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید دوربین های مداربسته این شرکت به صورت سفارشی نمایید. البته برخی از محصولات صنعتی این شرکت به صورت محدود و سفارشی توسط برخی فروشگاه های معتبر فروشنده محصولات نطارت تصویری صنعتی قابل تهیه می باشند.

دوربین مداربسته SYNECTICS ساخت چه کشوری است ؟

دفتر رسمی شرکت سینتیکس (SYNECTICS) در انگلستان قرار دارد. به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش و عدم استقبال واردکنندگان ایرانی متاسفانه محصولات این شرکت در ایران فعلا قابل تهیه نمی باشند.

در صورت تمایل به خرید محصولات این شرکت باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این شرکت در کشورهای همسایه اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید این محصولات به صورت سفارشی نمایید. البته برخی از محصولات سیستم مداربسته صنعتی این شرکت به صورت محدود و سفارشی توسط برخی فروشگاه های معتبر فروشنده محصولات نطارت تصویری صنعتی قابل تهیه می باشند.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]