ipmkala

شرکت تی پی لینک (TP-LINK) در سال ۱۹۹۶ میلادی در کشور چین آغاز به کار کرد. این شرکت با خلاقیت و نوآوری خود در زمینه تولید تجهیزات شبکه توانست به یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه های رایانه ای در دنیا تبدیل شود. این برند یکی از ۱۰ برند برتر تولید کننده محصولات SOHO در دنیا می باشد و محصولات خود را به بیش از ۱۲۰ کشور جهان صادر می کند.

این شرکت تولید کننده رنج وسیعی از محصولات می باشد که از جمله آنها می توان به : تجهیزات شبکه وایرلس ، ADSL ، انواع سوئیچ ، روتر ، دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) ، سوئیچ POE دوربین مداربسته و … اشاره کرد.

محصولات نظارتی این شرکت دارای استانداردهای مختلف بین المللی می باشند. محصولات شرکت TP Link توسط کارشناسان و سایت های بررسی محصولات برنده جایزه های بسیاری به دلیل نوآوری و کیفیت بالا محصولات شده است.

آنتن ها و رادیوهای این برند (AP) برای برقراری ارتباط بیسیم بین تجهیزات مداربسته از قیمت پایین و کیفیت بالایی برخوردار می باشند و می توانند در پروژه های مداربسته برای برقراری اتصال بیسیم برای فواصل مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

رنج قیمت دوربین مداربسته تی پی لینک (TP-LINK)

دوربین مداربسته و تجهیزات نطارتی TP Link در رده محصولات میان رده بازار می باشند. اگر به دنبال دوربین مداربسته IP با کیفیت خوب و قیمت مناسب می گردید محصولات نظارتی این برند می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

لطفاً در هنگام خرید برندهای مختلف سیستم مداربسته به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت دوربین مدار بسته یکی از فاکتورهای مهم در خرید آن می باشد ، پس تا حد امکان سعی کنید از دوربین های مداربسته بی اسم و نشان یا شناخته نشده استفاده نکنید تا بعدا دچار مشکلات متعدد و هزینه های جانبی نشوید.

 

دوربین مدار بسته TP LINK ساخت کجاست ؟

دفتر رسمی و خط تولید این شرکت در کشور چین قرار دارد. محصولات تحت شبکه (IP) این برند دوربین مداربسته در ایران توسط فروشگاه ها و شرکت های معتبر محصولات نظارتی قابل تهیه می باشند.
با توجه به وجود محصولات تقلبی در بازار پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و تجهیزات نظارتی را فقط از مراکز معتبر و فروشگاه های مورد تائید تهیه کنید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]