k910

شرکت uniview کار خود را در سال ۲۰۰۶ میلادی در کشور چین آغاز نمود, این شرکت تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری تحت شبکه می باشد که توانست با پیشرفت سریع و چشمگیر خود در زمینه تولید تجهیزات نظارتی در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان سومین تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته و تجهیزات آن در کشور چین شناخته شود. شرکت یونی ویو در سال ۲۰۱۳ توانست حجم فروش خود را نسبت به سال قبل ۸۳ درصد افزایش داده و به حجم فروش ۱٫۵۸ میلیارد دلار در سال برسد.

این شرکت برای پیشرفت هر چه بیشتر تکنولوژی تجهیزات خود و تبدیل شدن به یکی از برترین شرکت های دوربین مداربسته تحت شبکه سالانه ۱۵ درصد ار درآمد خود را صرف تیم تحقیق و توسعه (R&D) خود می کند.

محصولات شرکت دوربین مداربسته یونی ویو

تمرکز اصلی این شرکت بر روی تولید تجهیزات نظارت تصویری تحت شبکه (IP) می باشد که از جمله این تجهیزات می توان به : انواع دوربین مداربسته IP, لنز دوربین مداربسته, تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه , لوازم جانبی دوربین مدار بسته و نرم افزارهای نظارتی اشاره کرد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه IPC542E-DH-IN این شرکت در مسابقات Secutech جایزه بهترین دوربین سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرده است.

قیمت دوربین مداربسته یونی ویو (uniview)

دوربین های مداربسته و محصولات نظارتی این شرکت در رنج محصولات متوسط و نسبتا ارزان قیمت بازار می باشند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. اگر به دنبال تجهیزات مداربسته با کیفیت بالا و قیمت پایین می گردید دوربین های مداربسته و محصولات نظارتی این شرکت می تواند یکی از انتخاب های خوب شما باشد. نسبت قیمت به کیفیت بسیار خوب محصولات شرکت unview امکان رقابت محصولات تحت شبکه را حتی با محصولات مداربسته HD نیز فراهم می کند.

دوربین مداربسته uniview ساخت چه کشوری است ؟

دفتر مرکزی و کارخانه یونی ویو در کشور چین قرار دارد. محصولات نظارت تصویری uniview در ایران توسط شرکت ها و فروشگاه های محصولات نظارت تصویری به راحتی قابل تهیه می باشند. محصولات این شرکت با گارانتی نماینده رسمی شرکت در ایران عرضه می شود.

به دلیل وجود محصولات تقلبی در بازار ، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که محصولات نظارت تصویری را فقط از فروشگاه ها و مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات احتمالی نشوید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]