سیگنال خروجی از سنسور باید از طریق باسیم و یا بدون سیم به واحد کنترلی برسد. سیستم های باسیم برای شرایطی مناسب هستند که حسگر نیاز به منبع تغذیه بیرونی داشته باشد؛ از جمله این حسگرها می توان  PIR ها و سنسور دود را نام برد. اگر سیم کشی به درستی انجام گیرد، سیستم باسیم امکان تخریب و یا هک شدن را ندارد.

سیستم های بدون سیم، برای حالتی که نیاز به منبع تغذیه بیرونی وجود ندارد، مناسب هستند. هزینه نصب این سیستم ها کمتر است ولی اگر از باتری ها به خوبی نگهداری نشود، عملکرد قابل اطمینانی نخواهند داشت. یک سیستم دزدگیر اماکن بی سیم می تواند به راحتی به ساختمان دیگر انتقال یابد و این مزیت برای کسانی که زیاد خانه خود را تغییر می دهند، بسیار کاربردی است. ممکن است سارق و یا فرد خلافکار بخواهد با بریدن سیم ها، جلوی فعالیت دزدگیر اماکن را بگیرد، استفاده از سیستم بی سیم جلوی این اقدام را می گیرد.

سیستم های هیبریدی ترکیبی از سیستم بی سیم و با سیم هستند و مزایای هر دو مورد را دارند. ارتباط بین قسمت های مختلف دزدگیر اماکن هیبریدی، به صورت بی سیم انجام می گیرد. در مقابل ارتباط سیستم به منبع تغذیه به صورت مستقیم اعمال می شود. در این حالت، نگرانی درباره خالی شدن باتری و از کار افتادن سیستم، وجود نخواهد داشت.

 


فروشگاه آنلاین


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]