بعضی از همکاران عزیز , در پیامهای خصوصی در مورد دوستان و فروشندگانی صحبت میکنند که محصول فروخته شده خود رو گارانتی نمیکنن و این باعث قطع ارتباط آنها با آن اشخاص یا شرکتها شده است.

ما به دفعات در این کانال و مجله دوربین مداربسته اعلام کردیم که از اشخاصی که نه جا و مکان مشخص دارن و چهارشنبه بازار هستن, تا میتونن دوری کنن و هیچ خریدی نداشته باشن. دلیل خاصی نداره, بعد ۴ ۵ ماه براتون ثابت میشه دلیلش چیه😉

همکاری رو میشناسم که رو برندهای متفاوت داره کار میکنه, سه چهارتا منشی گذاشته و هی دارن تماس میگیرن و مشتری و همکار جذب میکنن, برا اینکه بتونه پروژه مشتری رو حتما بگیره جنس های بدون نام یا استوک رو خریده ریخته تو انبار و … . همکار یا مشتری هم از همه چی بی خبر به خیال اینکه قیمت خوب داره میخره در دام این افراد میافته. بعد چند ماه که دوربین و تجهیزات به مشکل برمیخوره , وقتی پیگیر خدمات میشی میبینی طرف یا اصلا گارانتی نمیده و یا به بهانه های متفاوت میگه که جنس شامل گارانتی نمیشه یا از همه بدتر میبینی که اصلا دیگه خبری ازش نیست و مثلا رفته تو کار دکوراسیون منزل!!!!

واقعیت همینی است که گفتم. وجود رکود اقتصادی و همچنین ظهور فروشندگان لحظه ای دوربین مداربسته و … باعث شده که بعضی از همکاران فروشنده , یا دخل و خرجشون باهم نمیخونه و مجبور به قبول نکردن برخی خدمات که باید میدادن, میشن یا کلا از صنف کاری خود تغییر مسیر میدن.
اونوقته که شما میمونید و یه چند تا دوربین که به اسم گارانتی معتبر خریدید و در اصل بدون گارانتی هست.

خوشبختانه ما تو زمینه فروش محصولات خودمون بخصوص #Akitan , کل محصولات رو از فیلتر گذروندیم و فقط محصولاتی رو که میدونیم در آینده به مشکلی برنمیخوریم رو پیشنهاد میدیم.

همچنین برای اطمینان دادن از اعتبار گارانتی محصولات #Akitan , به جای کارت گارانتی, کارت #ضمانت کالا گذاشتیم که مشتریهای عزیزمون همیشه با خیال راحت محصول رو خریداری کنن.

امیدواریم در طی ۱۱ سال سابقه کاری در زمینه سیستمهای حفاظتی و نظارتی, بتونیم خدمات خارج از توان شرکتمون رو نیز ارائه بدیم. زیرا خودمون هم یک زمان #مشتری بودیم.

با تشکر
مهندس اسماعیلی

 

 

[list icon=”momizat-icon-phone” ]02166126233,02166947804,02169947802[/list]

آدرس سایت :

[list icon=”momizat-icon-dribbble” ]سایت فروش: www.ipmcctv.com,سایت اصلی شرکت: www.akitan.org[/list]

 

 


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]