نام برند: Akitan

محصولات قابل عرضه: دوربین مداربسته AHD ، دستگاه ضبط تصویر AHD – دزدگیر اماکن – گیت فروشگاهی

مدت گارانتی: ۲ سال

سایت اصلی: www.akitan.org

سایت فروش : www.ipmcctv.com


انتخاب های درست همیشه باعث ایجاد موفقیت در امر کار می باشد. این سخن را یکی از بزرگان مدیریت بازاریابی گفته است. شاید سود برای همه مهم باعث ولی دوام کار و اعتبار برای همگان مهم هست. به گونه ای که تمام تحقیق و توسعه ها در زمینه یک روند تولید و پخش به این منجر می شود که مشتریان هر روز مطمئن تر و هر ساعت راضی تر از ساعات قبل به برند یا مارک اعتماد و اعتقاد داشته باشند.

این شعاری بود که شرکت Akitan در این راه برای خود تعریف کرد.

برند نوظهور و نوپای بازار توسط شرکت ترکیه ای و به سفارش آن شرکت تولید می شود. کلیه محصولات این برند با دقت و حساسیت زیاد انتخاب میگردند . به گونه ای که حتی ریزترین قطعه‌ی آن نیز برای متخصصان آن مهم است. برخلاف برخی شرکتها که به جای تفکر بر روی این مورد که محصول باید اعتبار نصاب و فروشنده را بالا ببرد، بیشتر به فکر بالا بردن ارزش سهام شرکت خود هستند، چه بسا بعد از مدتی همین سیاستها و طرز فکرها خود تغییرات سرنگون کننده ای را برای چنین شرکتهایی ایجاد کرده است.

همانطور که گفته شد، تمامی قطعات در این برند با همدیگر همخوانی دارد. وقتی پردازنده و سنسور از نوع Sony‌ و  IMX225 و IMX322 انتخاب میگردد ، متخصصان این شرکت دیگر به فکر سود نیستن که مثلا منوی دوربین را حذف کنند تا حداقل ۱۰ هزار تومان دوربین را ارزان بفروشند، و یا مهمتر از همه لنز دوربین که یکی از مهمترین بخش های دوربین است را به جای نوع مگاپیکسلی ، از نوع معمولی استفاده کنند تا هزینه ۱۰ هزار تومانی دیگر نیز در بر داشته باشد.

Akitan با این طرز فکر وارد بازار ایران شد که همیشه یک جنس مطمئن و با کیفیت از نظر تصویر، دوام و گارانتی به ارمغان بیاورد. ارگ چه هزینه تمام شده محصول برایش کمی متفاوت با برخی شرکتهای دیگر بود ولی از روز اول فروش دیدی مثبت بین خریداران این محصول ایجاد کرد که:

کیفیت کار ما، تضمین دوام ماست

این برند، انواع دوربین HD با بدنه های فلزی به صورت سقفی، مادون قرمز، اسپیددام ، مینیاتوری و همچنین دستگاههای HD با پردازنده های Hisilicon‌ را روانه بازار کرد تا تغییراتی را برای خریداران ایجاد کند.

کلیه دستگاههای ضبط تصویر این برند، کاملا تست شده بوده و همیشه از قطعات اصل در آن استفاده شده است. نه اطلاعات غیر صحیح اعلام داشته و نه از بروزرسانی نرم افزاری دستگاه استفاده کرده است.

برخلاف شرکتهایی که دستگاه های آنالوگ را با قیمت بسیار پایین خریداری و با آپدیت نرم افزاری ، تبدیل به دستگاه HD‌ میکنند و با قیمت ارزان میفروشند، و خریدار از همه جا بی خبر ، با امید خرید دستگاه HD ارزان، وارد چاهی میشود که این سودجویان برای آنها تهیه دیده اند.

همچنین جدیدا دزدگیر های Akitan پا به بازار ایران گذاشته ، با برد الکترونیکی حرفه ای ، پردازشگر قدرتمند که دارای قیمت بسیار رقابتی در بازار می باشد.

لذا برند آکیتان که توسط بزرگترین سایت دوربین مداربسته در ایران به صورت انحصاری در حال فروش می باشد ، تمام فکر خود را در این داشته با بهترین گزینه برای پروژه های نصابان در اختیار آنها قرار دهد.

مشاهده محصولات و لیست قیمت


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]