دوربین مداربسته

به طور کلی نمی توان گفت که قطعا نصاب مستقل برای کار شما مناسب است یا یک شرکت نصب دوربین مداربسته, در ادامه شمارو با مزایا و معایب هر کدام نسبت به فاکتورهای مختلف آشنا خواهیم کرد :

هزینه نصب سیستم مداربسته : در صورت انتخاب نصاب معمولا هزینه کمتری نسبت به شرکت های دوربین مداربسته برای نصب تجهیزات خود خواهید پرداخت.
کیفیت اجرا سیستم مداربسته : این فاکتور بستگی به نصاب سیستم مداربسته و شخصیت فرد مجری و توانایی و مهارت او در کار دارد اما معمولا شرکت ها به دلیل محدودیت های قانونی و حفظ شهرت خود تعهد بیشتری در این بخش نشان می دهند.

گارانتی و پشتیبانی پیاده سازی : در صورت انتخاب نصاب مستقل برای پیاده سازی سیستم مداربسته, بعد از اتمام کار معمولا نصاب هیچ مسئولیتی را در قبال مشکلات احتمالی نمی پذیرد. در صورتی که شرکتها معمولا برای مدتی شما در در قبال مشکلات احتمالی نصب پشتیبانی می کنند و شما نهایتا فقط با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب می توانید مشکلات سیستم مداربسته خود را توسط پرسنل پشتیبانی شرکت رفع نمایید.

ریسک کلاه برداری : اگر یک شرکت ثبت شده یا مرکز معتبر فروش را به عنوان مجری سیستم مداربسته انتخاب کنید ریسک سو استفاده های احتمالی نزدیک به صفر می شود. در صورتی که نصابان مستقل می توانند به راحتی تعهدات خود را زیر پا گذاشته و در این حالت امکان پیگیری قانونی برای شما بسیار سخت خواهد شد.

 

البته توجه داشته باشید دفاتر و مراکز معتبر فروش دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری در صورت تمایل مشتری معمولا کار نصب را نیز برای مشتریان خود انجام می دهند.

منبع: Nezarati


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]