کتاب الکترونیکی آموزش انتقال تصویر P2P بر روی تلفن همراه Learn P2P

از 0 رای
آماده ارسال

این محصول موجود و آماده ارسال می باشد.

تماس بگیرید

  • نوع کتاب:الکترونیکی
  • رده یادگیری:حرفه ای

نقد و بررسی تخصصی کتاب الکترونیکی آموزش انتقال تصویر P2P بر روی تلفن همراه

مقدمه:

روشهای بسیار زیادی جهت مشاهده تصاویر دوربین مداربسته از طریق شبکه محلی و اینترنت بر روی تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتری وجود دارد.

برخی از سازندگان محصولات DVR از روشهای قدیمی و مرسوم که همکاران و عزیزان از آن بهره میبرند، استفاده میکنند.

اگر به صورت اجمالی مروری بر روش انتقال تصویر مرسوم بپردازیم، جهت مشاهده تصاویر،ابتدا دستگاه DVR را از طریق پورت شبکه به مودم ADSL وصل کرده و سپس تنظیمات دستگاه DVR در حالت استاتیک ( Static‌) قرار میدادیم و سپس تنظیماتی اضافی بر روی مودم اعمال میکردیم و در آخر تصاویر انتقال و در طرف دیگر با استفاده از نرم افزار مخصوص مشاهده تصاویر، آی پی ثابت را وارد، رمز و نام کاربری را هم وارد میکردیم و در انتها تصاویر ارسالی را مشاهده میکنیم، حال اگر تمایل داشته باشیم بر روی گوشی همراه خود مشاهده کنیم باز باید آی پی را وارد کرده، نام کاربری را به همراه رمز وارد کرده و در انتها تصاویر را مشاهده میکنیم.

حال جدیدا و یا اخیرا در اطلاعات مربوط به دستگاههای DVR گزینه ای به نام انتقال تصویر بدون آی پی استاتیک و یا انتقال تصویر به صورت P2P مشاهده میکنیم و خیلی راحت به آن توجه نمیکنیم و میگوییم که اگر برای کارفرما پیشنهاد دهیم کارمان سخت می شود.

پیشنهاد میشود که قبل از یادگیری این روش، در صورتی که با طریقه انتقال تصویر از طرق اینترنت آشنا نیستید، ابتدا آن را آموزش دیده و سپس این روش را انجام دهید تا به راحتی به نتیجه برسید.

در این کتاب به اصطلاح کم حجم ولی بسیار کاربردی، آموزش انتقال تصویر به صورت P2P را آموزش میدهیم تا همیشه یک قدم نسبت به دیگر همکاران جلوتر باشد…

مشخصات فنی کتاب الکترونیکی آموزش انتقال تصویر P2P بر روی تلفن همراه

    • محصول

      کتاب الکترونیکی