دوربین مداربسته

یکی از مشکلات نصب و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته، مشاهده تصاویر و کنترل سیستم دوربین مداربسته از یک نقطه دورتر ولی با سرعت بالا و همچنین امنیت بالا می باشد.

برای مثال محل نصب دوربین از مرکز کنترل و مانیتورینگ دورتر می باشد، به صورتی که امکان سیم کشی و مسیر آسان برای سیم کشی وجود ندارد، لذا در این مواقع بهترین کار، استفاده از سیستم وایرلس یا بی سیم است، ولی اگر مسیر ارتباط ما کمی دور باشد ، برای مثال ۲ کیلومتر، در آنصورت امکان ارتباط وایرلس با فرستنده و گیرنده های رادیویی معمولی به دلیل امنیت، پیشنهاد خوبی نخواهد بود.

در این مواقع بهترین انتخاب برای اینکه هم ارتباط رادیویی قدرتمند بدون افت کیفیت داشته باشیم و همچنین از امنیت ارتباطی بالایی برخوردار شویم، آنتن های وایرلس مانند برند میکروتیک و یا نانو استیشن پیشنهاد میشود.

در کتاب آموزشی قبلی، روش انتقال تصویر و ارتباط نقطه به نقطه توسط آنتن وایرلس نانو استیشن را آموزش دادیم، در این آموزش روش انتقال و ارتباط نقطه به نقطه توسط آنتن وایرلس میکروتیک را آموزش میدهیم.

با مطالعه این کتاب شما قادر خواهید بود که کلیه عملیات را به تنهایی و با استفاده از روشهای نوشته شده در این کتاب اجرا نمایید

فهرست

بخش اول – نقاط نصب و مرکز کنـترل

بخش دوم – جعبه گشایی و سیم بندی آنتن وایرلس

بخش سوم – تنظیمات آنتن وایرلس میکروتیک برای ارتباط نقطه به نقطه / بخش اول – تنظیمات  نقطه  A

بخش چهارم – تنظیمات آنتن وایرلس میکروتیک برای ارتباط نقطه به نقطه / بخش دوم – تنظیمات  نقطه B

 

جهت خرید این کتاب الکترونیکی ارزشمند، لطفا به سایت فروشگاه آنلاین ipmkala مراجعه نمایید.