امروز ۱۹ مهرماه و کم کم شاهد ارسال پیامک و پیغام از جانب شرکتهای وارد کننده و پخش کننده محصولات دوربین مداربسته, گیت فروشگاهی, درب اتوماتیک, دزدگیر و … هستیم.

پیامکهایی مبنی بر توقف فروش یا افزایش ۱۰ الی ۲۰ درصدی قیمتها و فروش فقط نقد.

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2017/10/5858.jpg”]

به نظرم هر گونه افزایش یا لغو فروش و تصمیم در مورد آن تا قبل از روز شنبه, یک حرکت #سودجویانه از طرف شرکتهای سودجو, در این وضع بازار می باشد. چرا که اگر از روز شنبه , قیمت #دلار کاهش یابد, آیا این شرکتها قیمت محصولات خود را #کاهش خواهند داد یا نه؟
متاسفانه همکاران عزیز ما به دلایل نامعلوم در دام چنین شرکتهای سودجو افتاده یا گیر کرده اند و در این وضع بازار مجبور به قبول ضرر از طرف آنها هستند و یا نقره داغ شده اند.

خوشبختانه قیمت محصولات Akitan , مثل قبل دستخوش تغییرات قیمت دلار نشده است و ما تمام تلاش خود را در زمینه ثابت نگه داشتن قیمت محصولات #Akitan خواهیم داشت.

همکارانی که تا به امروز در زمینه محصولات Akitan با ما همکاری داشته اند, همیشه از چنین ضررهایی که در اثر نوسان دلار ایجاد شده, دور بوده اند و هیچ وقت متحمل ضرر نشده اند.

امیدواریم که تا جایی که در توانمون هست, مانع افزایش قیمت محصولات Akitan شویم و همکاران عزیز و مشتریان ما , مانند قبل این محصول رقابتی را با #قیمت مناسب و عالی خریداری نمایند.

 

با تشکر
مهندس اسماعیلی

به کمپین نه به شرکتهای سودجو بپیوندید

 


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]