شاید به جرات بتوان گفت که تنوع تکنولوژی در زمینه دوربین مداربسته ، به معزلی مهم در زمینه تغییرات، انتخاب، تعویض، بروزرسانی و هر عملی که باعت ارتقاء گردد شود.

برای مثال ما در زمینه دوربین های HD ، از سه نوع تکنولوژی می توانیم استفاده کنیم:

AHD – HDCVI – HDTVI

حال مسئله مهم اینست که مثلا در صورت انتخاب دوربین با تکنولوژی AHD ، باید حتما دستگاه از نوع AHD باشد ، حال اگر شما دوربین مداربسته از نوع HDTVI را داشته و نیاز به دستگاه داشته باشید ، دیگر قادر نیستید که دستگاهی بغیر از دستگاه HDTVI را تهیه کنید. حال اگر قیمت دستگاه بالا باشد، یعنی شما به خاطر استفاده از یک تکنولوژی هم رده با با دیگر موراد، مجبور به پرداخت هزینه بالاتر خواهید بود.

کمپانی Akitan ، همانطور که در موارد قبلی ذکر شد، همیشه در تلاش بوده که بهترین و بروزترین سیستمهای دوربین مداربسته را روانه بازار کند.

لذا طی اخبار به گوش رسیده و اطلاعات بدست آمده، گویا سری ۲۰۱۶ محصولات Akitan ، که شامل دستگاه های AHD بروزتر نیز می باشد، دارای قابلیتی است که از طریق آن قادر هستید حتی دوربین های HDTVI را به آن وصل نمایید.

یعنی شما می توانید با حق انتخابهای زیادی از بابت دوربین مداربسته AHD یا HDTVI روبرو شوید.

این گزینه مهم در صورت عملی شدن، باعث خواهد شد که همکاران عزیز با خیال راحت نسبت به تغییرات در سیستم دوربین مداربسته بسته خود انجام داده و در نتیجه بهترین و با کیفیت ترین تصویر را به مشتری خود تحویل دهند.

این سری از دستگاهها همچنین قابلیت نمایش و ضبط با کیفیت ۷۲۰P و ۱۰۸۰P را خواهند داشت، و با اینکار دیگه هیچ جای شکی برای انتخاب چنین محصول جدید و بروزی نخواهد ماند.

در واقع با خرید چنین محصولی ، شما قادر هستید موارد زیر را به آن متصل نمایید:

۱- دوربین مداربسته AHD

۲- دوربین مداربسته HDTVI

۳- دوربین مداربسته تحت شبکه IP

۴- دوربین مداربسته آنالوگ

 

محصولات Akitan ، همانطور که شاهد هستیم، با اینکه یک برند نوپا و تازه واردی در بازار ایران است، ولی همیشه شعار خود را تکرار کرده و به آن عمل نموده است:

بهترین قطعات، اعتبار ما را به همراه خواهد داشت

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]