دوربین تحت شبکه VP-IPC-IRQ2200WHFDP یک دوربین بولت از محصولات تحت شبکه شرکت Videopark میباشد.بهره گیری از سنسور تصویر ۱/۲٫۸″ progressive scan CMOS، حداکثر رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ و انتقال بر بستر IP از طریق الگوریتم فشرده سازی تصویر H.265+/H.265/H.264، از ویژگی های اصلی آن میباشد.
این دوربین دارای لنز ثابت با فاصله کانونی ۳٫۶ میلیمتر است و دارای قابلیت Super Starlight ویژه و قدرتمندی میباشد. از آنجایی که این دوربین دارای قابلیت Super Starlight میباشد، میتواند در شرایط با کمترین نور ممکن، تصاویری شفاف و واضح با تمام جزییات در اختیار ما قرار دهد. این دوربینها امکان نظارت در شریط بسیار کم نور را فراهم مینمایند و همواره تصاویر با کیفیتی را تهیه کرده و در اختیار شما قرار میدهند.

 

[box type=”tip”]خصوصیات [/box]

♦ سنسور تصویر ۱/۲٫۸″ ۲٫۰Mega progressive scan CMOS
♦ مجهز به لنز ثابت با فاصله کانونی ۳٫۶ میلیمتر
♦ الگوریتم فشرده سازی تصویر H.265+ پیشرفته با نرخ فشرده سازی بالا، پهنای باند کم و کیفیت تصویر فوق العاده
♦ حداکثر رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰
♦ پشتیبانی از۲D/3D DNR و DWDR و Real-WDR(120dB) و Defog

 

[box type=”tip”]عملکردهای هوشمند[/box]

♦ Face detection (تشخیص چهره) : با استفاده از این قابلیت، دوربین میتواند چهره انسانها را در یک محیط تشخیص دهد و در صورت لزوم، پیامی برای مسئول امنیتی ارسال کرده و یا یک آلارم مشخص را، فعال سازد.
♦ item lefts/missing (تشخیص اشیا گم شده) : شما میتوانید با استفاده از این قابلیت، وسایل مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا در صورت جابجایی آنها، پیغام هشدار برای فرد مربوطه، ارسال گردد.
♦ intrusion detection (تشخیص نفوذ) : این قابلیت به ما کمک میکند تا سیستم امنیتی خود را از هر گونه دسترسی و ورود غیر مجاز، خرابکاری و یا سرقت، مصون بداریم.
♦ retrograde detection (تشخیص حرکت خلاف جهت) : با استفاده از این قابلیت میتوان یک جهت حرکت برای ماشینهای در حال تردد در نظر گرفت و در صورتی که یک ماشین در خلاف جهت تعیین شده حرکت کرد، مورد را شناسایی نموده و پیام هشداری را ارسال مینماید. این ویژگی معمولا در دوربینهایی که برای کنترل ترافیک به کار میروند، بسیار کاربردی میباشد.
♦ out of focus detection (تشخیص عدم فکوس بودن دوربین) : در صورتی که دوربین از حالت فکوس خارج گردد، دوربین، پیام هشدار را ارسال مینماید.
♦ camera movement detection (تشخیص جابجایی دوربین) : با وجود این قابلیت، هر موقع که دوربین از جای اصلی خود خارج شده یا جابجا گردد، فوری آن را به کاربر هشدار میدهد.
♦ color cast (تشخیص مشکل رنگ) : با استفاده از این تکنولوژی، دوربین میتواند در صورت تنظیم نبودن رنگ تصویر، مشکل را شناسایی کرده و اعلام میکند.
♦ crossing the fence (تشخیص ورود به منطقه فنس کشی شده) : در صورتی که شیئی از خط تعیین شده ما عبور نماید، آن را شناسایی کرده و پیام هشدار را ارسال مینماید.
♦ loitering detection (تشخیص رفتارهای مشکوک) : زمانی که این قابلیت در دوربین وجود داشته باشد، میتواند رفت و آمدهای بی هدف و مشکوک را در ناحیه دید خود تشخیص داده و هشدار لازم را برای کاربر ارسال نماید.

 

[box type=”tip”]سایر مشخصات فنی[/box]

♦ مجهز به corridor mode ، ROI (ناحیه حائز اهمیت)
♦ وجود watermark encryption که باعث جلوگیری از دستکاری داده میگردد
♦ پشتیبانی از IR_CUT (فیلتر IR_CUT با سویچ خودکار) برای مانیتورینگ واقعی در روز و شب
♦ بکارگیری ۲ عدد LED از نوع IR ARRAY با عمر طولانی که قابلیت دید در شب تا ۵۰ متر را، فراهم میکنند
♦ پشتیبانی از ONVIF/CGI/GB28181
♦ وجود تکنولوژیهای motion detection ، network anomaly ، mask alarm و چندین آلارم هوشمند، باعث شده تا این محصول به یکی از هوشمندترین محصولات بازار تبدیل گردد
♦ پشتیبانی از POE(Power-over-Ethernet) تا در مصرف کابل برق و نیز هزینه های نصب، صرفه جویی گردد
♦ درجه حفاظتی IP67 که نشان میدهد این دوربین برای استفاده در محیط باز مناسب میباشد. یعنی در مقابل ورود مایعات و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد و به راحتی آسیب نمیبیند
♦ جنس بدنه: فلزی
♦ وزن: ۶۵۰ گرم

 

 

[box type=”tip”]نحوه خرید[/box]

جهت خرید محصولات VideoPark، میتوانید با ما تماس بگیرید:

[list icon=”momizat-icon-phone” ]021-66126233,021-66947804,011-32273053[/list]

و یا از طریق فروشگاه آنلاین سیستم های حفاظتی و نظارتی ، به نشانی ipmkala.com مراجعه و اقدام به خرید اینترنتی نمایید

 

 


مشاهده قیمت و خرید آنلاین این محصول

[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال IPMCCTV بپیوند