دوربین تحت شبکه VP-IPC-IRQ3200FDP یک دوربین بولت از محصولات تحت شبکه شرکت Videopark میباشد.وجود قابلیتهایی همچون ۲D/3D DNR، DWDR و یک مجموعه کامل از عملکردهای هوشمند، باعث شده تا این دوربین به یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت تبدیل گردد. VP-IPC-IRQ3200FDP با بهره گیری از یک سنسور تصویر ۱/۲٫۸″ progressive scan CMOS و حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰P، تصاویر با کیفیتی را ارائه داده و در عین حال، با قابلیت دید در شب تا ۵۰ متر، این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که بتوانند به صورت شبانه روزی بر سیستم امنیتی خود، نظارت کامل داشته باشند.

 

[box type=”tip”]خصوصیات[/box]

♦ سنسور تصویر ۱/۲٫۸″ ۲٫۰Mega progressive scan CMOS
♦ مجهز به لنز ثابت با فاصله کانونی ۳٫۶ میلیمتر
♦ الگوریتم فشرده سازی تصویر H.265+/H.265/H.264 پیشرفته با نرخ فشرده سازی بالا و پهنای باند کم و کیفیت تصویر فوق العاده
♦ حداکثر رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰
♦ پشتیبانی از۲D/3D DNR و DWDR و Defog

 

[box type=”tip”]عملکردهای هوشمند[/box]

♦ Face detection (تشخیص چهره) : با استفاده از این قابلیت، دوربین میتواند چهره انسانها را در یک محیط تشخیص دهد و در صورت لزوم، پیامی برای مسئول امنیتی ارسال کرده و یا یک آلارم مشخص را، فعال سازد.
♦ item lefts/missing (تشخیص اشیا گم شده) : شما میتوانید با استفاده از این قابلیت، وسایل مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا در صورت جابجایی آنها، پیغام هشدار برای فرد مربوطه، ارسال گردد.
♦ intrusion detection (تشخیص نفوذ) : این قابلیت به ما کمک میکند تا سیستم امنیتی خود را از هر گونه دسترسی و ورود غیر مجاز، خرابکاری و یا سرقت، مصون بداریم.
♦ retrograde detection (تشخیص حرکت خلاف جهت) : با استفاده از این قابلیت میتوان یک جهت حرکت برای ماشینهای در حال تردد در نظر گرفت و در صورتی که یک ماشین در خلاف جهت تعیین شده حرکت کرد، مورد را شناسایی نموده و پیام هشداری را ارسال مینماید.این ویژگی معمولا در دوربینهایی که برای کنترل ترافیک به کار میروند، بسیار کاربردی میباشد.
♦ out of focus detection (تشخیص عدم فکوس بودن دوربین) : در صورتی که دوربین از حالت فکوس خارج گردد، دوربین، پیام هشدار را ارسال مینماید.
♦ camera movement detection (تشخیص جابجایی دوربین) : با وجود این قابلیت، هر موقع که دوربین از جای اصلی خود خارج شده یا جابجا گردد، فوری آن را به کاربر هشدار میدهد.
♦ color cast (تشخیص مشکل رنگ) : با استفاده از این تکنولوژی، دوربین میتواند در صورت تنظیم نبودن رنگ تصویر، مشکل را شناسایی کرده و اعلام میکند.
♦ crossing the fence (تشخیص ورود به منطقه فنس کشی شده) : در صورتی که شیئی از خط تعیین شده ما عبور نماید، آن را شناسایی کرده و پیام هشدار را ارسال مینماید.
♦ loitering detection (تشخیص رفتارهای مشکوک) : زمانی که این قابلیت در دوربین وجود داشته باشد، میتواند رفت و آمدهای بی هدف و مشکوک را در ناحیه دید خود        تشخیص داده و هشدار لازم را برای کاربر ارسال نماید.

 

[box type=”tip”]سایر مشخصات فنی[/box]

♦ مجهز به corridor mode ،ROI (ناحیه حائز اهمیت)
♦ وجود قابلیت watermarking که باعث جلوگیری از دستکاری داده میگردد.
♦ بکارگیری ۲ عدد LED از نوع IR ARRAY با قابلیت دید در شب بین ۳۰ تا ۵۰ متر
♦ پشتیبانی از IR_CUT (فیلتر IR_CUT با سویچ خودکار) برای مانیتورینگ واقعی در روز و شب
♦ پشتیبانی از ONVIF/CGI/GB28181
♦ وجود تکنولوژیهای motion detection ، network abnormal ، mask alarm و چندین آلارم هوشمند، باعث شده تا این محصول به یکی از هوشمندترین محصولات بازار تبدیل گردد.
♦ پشتیبانی از POE(Power-over-Ethernet) تا در مصرف کابل برق و نیز هزینه های نصب، صرفه جویی گردد .
♦ پشیتبانی از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱۲۸ گیگا بایت) برای ذخیره فایلهای ویدیویی
♦ دارای دکمه reset در قسمت جلویی دوربین
♦ درجه حفاظتی IP67 که نشان میدهد این دوربین برای استفاده در محیط باز نیز، مناسب میباشد. یعنی در مقابل ورود مایعات و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد و به راحتی آسیب نمیبیند.
♦ جنس بدنه: فلزی
♦ وزن: ۶۵۰ گرم

 

 

[box type=”tip”]نحوه خرید[/box]

جهت خرید محصولات VideoPark، میتوانید با ما تماس بگیرید:

[list icon=”momizat-icon-phone” ]021-66126233,021-66947804,011-32273053[/list]

و یا از طریق فروشگاه آنلاین سیستم های حفاظتی و نظارتی ، به نشانی ipmkala.com مراجعه و اقدام به خرید اینترنتی نمایید

 

 


مشاهده قیمت و خرید آنلاین این محصول

[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال IPMCCTV بپیوند