باید مشخص کنید که با خرید و هزینه کردن برای دوربین ، چه کیفیتی میخواهید. به زبان نیست، در عمل خود را مشخص میکند، قرار نیست برای داشتن کیفیت تصویر خوب در دوربین، به هزینه زیاد و خرید دوربین با قیمت بالا اقدام کنید، مثلا همین دوربین #Akitan که نماینده محصولات Akitan در آبادن اون رو تست کرده، نه دوربین ۴ مگاپیکسل هست و نه دوربین ۲ مگاپیکسل با برند های مشهور و البته گرون بازار، همین تصویر، برای یک دوربین با کیفیت ۲ مگاپیکسل و البته با قطعات اصلی هست که هم قیمت معقولی دارد و هم کیفیت تصویر مطلوب.

به فیلم ضبط شده از این دوربین و دستگاه، توجه کنید:( به دلیل حجم بالای فایل، از حالت فشرده سازی استفاده شده است. لطفا نوع نمایش را در حالت Full HD بگذارید)

با مشاهده این فیلم، به خوبی متوجه میشوید که تصاویر از وضوح بالایی برخوردار میباشد. مثلا در این عکس شما میتوانید نوشته های آن طرف خیابان را به خوبی مشاهده و بخوانید:

همانطور که در جزئیات مشخص است، پلاک خودرو، نوشته های در فواصل دور، بخوبی قادر به خواندن می باشد.

 

مهمترین موضوع این تصویر، زنده بودن و نزدیک به واقعیت بودن فیلم می باشد. شما با یک دوربین خوش قیمت، و یک خدمات خوب، صاحب یک دوربین حرفه ای میشود که بدون شک، نیاز شما برطرف و دیگر لزومی به خرید دوربین با قیمتها گزاف نیستید.

 

جهت خرید، اخذ نمایندگی فروش محصولات Akitan در شهر خود، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

[list icon=”momizat-icon-phone” ]02166126233,02166947804,02169947802[/list]

آدرس سایت :

[list icon=”momizat-icon-dribbble” ]سایت فروش: www.ipmcctv.com,سایت اصلی شرکت: www.akitan.org[/list]

 

 


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]