شرکت EVERSPRING INDUSTRY در سال ۱۹۸۰ میلادی به ثبت رسید. این شرکت یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات نظارتی و امنیتی در کشور تایوان می باشد که دارای خط تولیدی در کشور چین می باشد. این شرکت یکی از بهترین تولید کنندگان سیستم های نظارتی , سیستم آلارم , لوازم اتوماسیون خانگی , چراغ های امنیتی و انواع سنسور روشنایی در جهان می باشد.

تیم تحقیق و توسعه (R&D) قوی این شرکت , هماهنگی خوب کارکنان بخش تولید و مدیریت این شرکت باعث شد این شرکت به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات نظارتی در دنیا شناخته شود. این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان پنجاهمین شرکت برتر تولید کننده تجهیزات نظارتی در لیست ۵۰ برند برتر این تجهیزات قرار گرفت. این شرکت دارای استانداردهای ISO9001 و ISO14001 می باشد.

محصولات شرکت اوراسپرینگ شامل طیف وسیعی از محصولات هوشمند سازی ساختمان , محصولات نظارتی و محصولات امنیتی می شود. محصولات این شرکت دارای انواع استانداردهای بین المللی می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

 

رنج قیمت محصولات اوراسپرینگ (EVERSPRING INDUSTRY)

محصولات این شرکت مانند خیلی از برندهای برتر دنیا متاسفانه در بازار ایران به سختی قابل تهیه می باشند.
در صورت تمایل به خرید محصولات نظارتی شرکت اوراسپرینگ باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این شرکت اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید محصولات این شرکت به صورت سفارشی نمایید.

 

محصولات نظارتی EVERSPRING INDUSTRY ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر رسمی شرکت اوراسپرینگ (EVERSPRING INDUSTRY) در کشور تایوان قرار دارد و خط تولید این شرکت در کشور چین می باشد. به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش متاسفانه محصولات این شرکت در ایران فعلا قابل تهیه نمی باشند.

در صورت تمایل به خرید محصولات نظارتی شرکت اوراسپرینگ باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این شرکت اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید محصولات این شرکت به صورت سفارشی نمایید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]