دوربین مداربسته

در قسمت قبلی نحوه تنظیمات دوربین مداربسته بیسیم هایک ویژن رو خدمتتون توضیح دادیم که در این مطلب ادامه کار را دنبال میکنیم.

زمانی که برگه TCP/IP رو ذخیره کردید وارد برگه WIFI میشوید در قسمت Wireless List نام مودم خودتون رو پیدا کنید و روش کلیک کنید در پایین لیست کادر های خالی را به این صورت تکمیل کنید:

۱٫ در خانه SSID که نام مودم رو از لیست بالا انتخاب کردید و میبینید که نیاز به تغییر ندارد.

۲٫گزینه Network Mode باید به روی Manage تنظیم شود.

۳٫در گزینه Security Mode شما حالت امنیتی مودم خودتان را انتخاب میکنید که در اکثریت مودم ها به صورت پیش فرض بروی گزینه WPA2-Personal قرار دارد فقط در صورتی این گزینه رو تغییر بدید که از حالت امنیتی مودمتون اطمینان داشته باشید.

۴٫گزینه Encryption Type را بدون تغییر بگذارید.

۵٫در قسمت Key1 پسوورد وایرلس مودمتون را وارد کنید.

۶٫ تیک گزینه WPS را برداشته و کلیک Save را فشار دهید تا تنظیمات شما ذخیره گردد.

خب حالا کار شما تمام شده میتوانید کابل شبکه را از دوربین مداربسته خود جدا کنید و به مودم از طریق وایرلس وصل شوید تو مرورگر خود آدرس IP که خودتان برای دوربین تعیین کردید وارد کنید و به صفحه دوربین خود وارد شوید.

نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید و از تصویر خود لذت ببرید.

به یاد داشته باشید که اگر تصویر نداشتید اول از همه برق دوربین رو چک کنید که روشن باشد، سپس مودم را در نزدیکی دوربین قرار دهید و دوباره چک کنید چرا که ممکنه امواج WIFI مودمتون ضعیف باشه و در آخر اگر همه این کارها جواب نداد دوباره با کابل شبکه به دوربین وصل شوید و تنظیمات بالا را از اول با دقت بیشتر انجام دهید.

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه.

سوالی خاصی هم داشتید میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کمکتون کنند، مارو هم از نظرات خودتون بی بهره نگذارید

منبع: aryadidcctv.com


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]