یکی از مشکلات موجود نصابان دوربین های تحت شبکه، تست دوربین تحت شبکه در محل نصب شده می باشد، یعنی برای این کار یا باید از یک سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ استفاده نمایند و یا از یک تستر تحت شبکه که قیمت بالایی دارد، استفاده نمایند، در صورت که این مشکل در دوربین های آنالوگ به دلیل پایین بودن قیمت تستر دوربین آنالوگ، آسانتر است. ولی در دوربین های تحت شبکه، یه سیم خروجی دیگری نیز وجود دارد که به نام CVBS‌ تعریف شده است. این کابل در واقع همان خروجی آنالوگ می باشد که برای تست تصویر می توان از آن استفاده کرد.

ولی نکته مهم اینست که برای اینکار باید از داخل تنظیمات دوربین تحت شبکه، گزینه مربوط به این عمل را فعال نمایید.

در دوربین های Hikvision و Vertina که در رده کاری بالایی قرار دارنده و دیگر دوربینهای شبیه این دوربینها، در رده کیفیت پایین تری می باشند، با اتصال به دوربین، وارد گزینه های زیر شده و گزینه مربوط به این عمل را فعال کنید تا خروجی CVBS فعال گردد:

وارد گزینه Configuration شده و سپس گزینه Image را انتخاب کنید.

وارد بخش Display settings شده و از بخش Other ، گزینه Local Output را فعال کنید.

در این حالت ، دوربین تحت شبکه، قادر به نمایش تصویر در کابل CVBS‌نیز خواهد بود.

 

دوربین های ۳ مگاپیکسلی HDTVI محصول Hikvision ، برای اولین بار در ایران ، توسط بزرگترین سایت دوربین مداربسته در ایران آماده فروش می باشد.

همچنین محصولات Vertina‌ که در رده کیفیت بالاتری نسبت به دوربین های مشابه دیگر Hikvision در ایران که با نامهای دیگر و عناوین تبلیغاتی دیگر می باشند ، بوده و با شرایط ویژه و قیمتهای استثنایی ، به فروش میرسد.

سایت ipmcctv، یکی از معتبرترین سایتهای فروش محصولات Hikvision و Vertina در ایران می باشد.

شماره تماس دفتر فروش محصولات Vertina :

۶۶۱۲۶۲۳۳

۶۶۹۴۷۸۰۴

منبع و مشاهده لیست قیمت:  ipmcctv.com


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]

 

مترجم: مهندس اسماعیلی