درب اتوماتیک تاشو در اندازه های مختلفی عرضه می شود؛ البته بیشتر مدل های شیشه ای آن کاربرد دارد. همچنین این درب های اتوماتیک به گونه ای ساخته شده اند که تمامی عوامل ایمنی به طور کلی در آن ها لحاظ شده اند و در هنگام ورود یا خروج افراد نیازی به هیچ گونه تماس با درب یا دستگیره نیست بلکه عوامل کنترلی مانند دکمه های فشاری یا کلیدهای کشیدنی عمل باز و بسته شدن را انجام می دهند. با استفاده از کلیدهای حرکتی می توان چگونگی فعالیت درب را کنترل کرد. لت و مکانیزم ضد برخورد با مانع مطمئن تضمین کننده عبور و مرور بدون خطر از این درب های اتوماتیک است.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو بیشتر مناسب مکان هایی است که با محدودیت فضا مواجه هستند، البته یک راه حل مناسب برای ایجاد بزرگترین عرض ورودی می باشد. این نوع درب ها از نظر ساختاری بسیار شبیه درب های اتوماتیک لولائی می باشند ولی نه صد در صد، البته با این فرق که هر لت آن را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و هر دو قسمت به همدیگر لولا شده اند و بعد در جای اصلی قرار گرفته اند و آخرین لت ها نیز به جای نصب به دیوار در واقع به روی دیوار لولا شده اند. در برخی درب ها فقط به یک سمت دیوار نصب می شوند که در این حالت این درب ها با داشتن دو لت که به همدیگر لت شده اند یکی از آن به یک سمت دیوار لولا شده است.

درب اتوماتیک تاشو دارای مزیت هایی نسبت به دیگر درب ها است از مزیت های آن می توان به کاهش شعاع عملکرد یا شعاع حرکتی در هنگام باز و بسته شدن آن اشاره کرد که این ویژگی باعث شده در مکان هایی که با کمبود فضا مواجه هستند یک مزیت به شمار آید.

همان طور که گفته شد سرعت عملکرد درب اتوماتیک تاشو شیشه ای نیز نسبت به دیگر درب های اتوماتیک بسیار بالاست و بدون هیچ گونه محدودیتی می توان از آن عبور و مرور کرد، همین دلیل باعث شده از این درب در محیط های شلوغ بیشتر استفاده شود. البته مکانیزم محرکه ای که در این درب ها وجود دارد باعث بخشیدن عملکرد روان و بی صدایی به درب اتوماتیک تاشو شده است.

درب اتوماتیک تاشو شیشه ای جزو درب های مطمئن و با امنیت بالایی است این درب مناسب برای مکان هایی است که با سرعت زیادی باز و بسته می شوند بدین ترتیب زمان انتظار افراد و ماشین ها را بسیار کاهش می دهد و عملکرد سریع درب را تضمین می کند.

برای باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای تاشو حدود ۲ تا ۴ ثانیه زمان لازم است و سرعت استاندارد آن در حدود یک متر بر ثانیه است، این نوع درب ها گذشته از تمامی مزیت های آن دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا که متناسب با هر سلیقه ای نیز هستند. جنس این درب ها از آلومینوم درجه یک است که توانسته همیشه مورد رضایت مشتریان باشد.

درب اتوماتیک تاشو مناسب فروشگاه ها، شرکت ها، ساختمان ها، مراکز پمپ بنزین است که دارای ورودی باریکی دارند درب اتوماتیک تاشو بیشتر به صورت شیشه ای ساخته می شود که از آن به عنوان درب های تاشو شیشه ای فولدینگ یا اتوبوسی نام برده می شود.

منبع:‌ door-co


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]