معرفی اجمالی محصول

دوربین دام ۴ مگاپیکسل تحت شبکه ورتینا مدل VNC-2461 شامل سنسور ۱٫۳ اینچ CMOS با ظاهری کامپکت می باشد، همچنین  با داشتن فیلتر به صورت مکانیکی True Day/Night  آماده ضبط تصاویر حتی در فضای کم نور می باشد .

این دوربین قابلیت IR هوشمند برای دید در شب تا  فاصله حداکثر ۳۰ متر را داراست که با نور ۰٫۰۱ لوکس و حتی در تاریکی مطلق نیز با سوئیچ با وضعیت سیاه و سفید به کار خود ادامه دهند و تصاویری با کیفیت ضبط کنند.

طراحی ظاهری

عموما تولید کنندگان دوربین مداربسته به بهانه های مختلف دقت چندانی در طراحی ظاهری ندارند. اما ورتینا از این حیث کاملا مستثناست، طراحی زیبا، یکپارچه و مهندسی شده ی دوربین مداربسته مدل VNC-2361 این امکان را به شما خواهد داد تا از آن در محیط های داخلی نیز استفاده کنید. اندازه ی کوچک بدنه ی دوربین مداربسته مدل VNC-2361 باعث شده تا افراد زیادی متقاضی نصب آن در منزل، دفتر، فروشگاه و یا مکان های بزرگتر باشند.

کیفیت تصویر

ورتینا در دوربین مداربسته تحت شبکه مدل VNC-2361 از حسگر تصویر 1.3 اینچی پیشرفته CMOS استفاده میکند که وضوح تصویر بسیار بالایی دارد که معادل 3 مگاپیکسل است. دوربین مداربسته تحت شبکه مدل VNC-2361 با حداقل میزان روشنایی میتواند محدوده ی تعیین شده را به صورت رنگی پوشش دهد. حداقل روشنایی مورد نیاز آن حدودا ۰٫۰۱ لوکس تعیین شده است. و در صورت تاریکتر شدن محیط با فعال شدن فیلتر مادون قرمز همه تصاویر در حالت سیاه و سفید خواهند بود.

فاصله کانونی تصویر

دوربین مداربسته مدل VNC-2361 از لنز ثابت استفاده می کند که شما می توانید در دو نوع 2.8 و ۳٫۶ میلیمتر را انتخاب کنید. این مدل زاویه حرکتی یا چرخشی ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی و ۳۶۰ درجه دورانی رابه شما می دهد.

تشخیص نفوذ (Intrusion Detection)

یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند. وقتی جسمی وارد این محدوده شود، هشدار فعال خواهد شد.

قابلیت عبور از خط تعیین شده (Line Crossing)

این تکنولوژی به شما این امکان را میدهد تا بر روی تصویر دریافتی خطی مشخص کنید و در زمانیکه سوژه نزدیک به این خط شود آزیر خطر به صدا در آید ، از این تکنولوژی میتوان در حفاظت پیرامونی یک کارخانه و یا زندان‌ها … استفاده کرد.

استانداردهای فیزیکی

دوربین مداربسته مدل VNC-2361 از استاندارد IP67 پیروی میکند و شما میتوانید آن را در فضای باز و در هوای بارانی نصب کنید البته لازم به ذکر است که نباید این دوربین مداربسته را مستقیم داخل آب فرو برد و یا برای چاه ها استفاده کرد. این مدل میتواند با قابلیت مه زدایی درهوای مه آلود تصویر را بهینه کرده و کیفیت آنرا افزایش دهد.

شرایط محیطی

دوربین مداربسته مدل VNC-2361 با سردترین نقاط یا گرم ترین شهرهای ایران سازگار است و در شرایط استاندارد از دمای -۴۰ تا +60 درجه سانتیگراد و حداکثر رطوبت ۹۰% توانایی دریافت و ارسال اطلاعات را برعهده دارد.

مصرف انرژی

انرژی دریافتی این دوربین مداربسته از طریق ولتاژ ۱۲ولت DC تامین می شود و براساس اعلام تولیدکنندگان این محصول حداکثر مصرف برق ۷ وات پیش بینی شده است. برای تامین جریان لازم این دوربین مداربسته بهتر است از آداپتورهای جداگانه استفاده نمایید تا مشکلی درحالت دید در شب نداشته باشید.

جمع‌بندی

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل VNC-2361 برای محیط های داخلی مانند سالن های تولید و ورزشی و مکان های مشابه مسقف و یا فضاهای باز مانند ورودی ها و حیاط و فضاهای مشابه مناسب است.

مشخصات فنی و قیمت محصول


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]