بعضی از همکارها بهم اطلاع دادن میدن که جدیدا دوربین های استوکی وارد بازار شدن که از نظر ظاهری تمیز و آکبندن ولی از نظر تصویری , بعد از چند ماه به مشکل بر میخورن و افرادی که این نوع محصولات رو میفروشن, فقط با یک شماره تلفن در تلگرام فعالیت دارن و هیچ آدرسی از دفتر و مغازه نشر نمیدن ولی به قدری تبلیغ هیجانی و فروش ویژه در فضای مجازی انتشار میدن که متاسفانه مشتریان عزیز ناخودآگاه در دام ای گونه افراد میافتن.

ما بارها و بارها گفتیم, فریب یک کانال پرتعداد و فروش ویژه ها و قیمتهای نامعقول رو نخورید. این گونه افراد فقط به فکر فروش هستن و پس از فروش هیچ گونه گارانتی به محصول نمیدن و اگر هم میخوایید جنس رو برا گارانتی ارسال کنید, آدرسی در محلی دیگر رو که اصلا اونجا نیستن رو میفرستن, یه جورایی رد گم کنی انجام میدم.

 

ما در محصولات #Akitan با قراردادن کارت گارانتی معتبر و همچنین دارا بودن نمایندگان فروش معتبر در هر شهر, تمام تلاش خودمون رو خواهیم داشت که در مقابل چنین افرادی و چنین فروش هایی , مانع ضرر مشتریان عزیز شویم.

نمایندگی فروش محصولات #Akitan در تهران , به آدرس ; خیابان توحید. پایین تر از نیایش. کوچه بت شکن. پلاک ۴٫ واحد ۵ می باشد.

امیدوارم همیشه محصولی به دست مشتریان عزیز برسانیم که خاطره خوبی از خرید از IPMCCTV داشته باشند.

 

 

[list icon=”momizat-icon-phone” ]02166126233,02166947804,02169947802[/list]

آدرس سایت :

[list icon=”momizat-icon-dribbble” ]سایت فروش: www.ipmcctv.com,سایت اصلی شرکت: www.akitan.org[/list]

 

 


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]