امروزه حتی برای داخل اتومبیل ها هم نیاز به نظارت احساس می شود برای مثال برای تاکسی ها ،ماشین های پلیس، صندق های ترانزیت و بعضی از اتومبیل ها که نظارت مکانی پنهان را بر عهده دارند، به یک نوع دوربین مداربسته برای ضبط تصاویر و مدیریت آن نیازمندیم. شرکت الکترونیکی EverFocus  با تولید یک مینی دوربین مداربسته دامIR  بنام EMD 332  این امکان را مصرف کننده ها فراهم کرده است.

در درون این دوربین مداربسته یک لنز Pinhole بسیار ریز در مقیاس سوزن ۴/۳ میلی متری تعبیه شده است. کیفیت بالای تصاویردر حد   ۶۰۰۰ TVL و به کمک یک  سنسور ۳/۱ اینچی سونی حاصل می شود.

اندازه کوچک این محصول از آن مینی دوربین مداربسته سیار کار آمدی می سازد.  با ویژگی ضد خرابکار بودن  و محفظه ضد هوا IP 67  این دوربین مداربسته، بسیاری از نیازهای مشتریان برآورده و درآن لحاظ شده است.

مشخصه بسیار خاص این دوربین مداربسته که باعث می شود هیچ خریداری نتواند بی تفاوت از کنار آن بگذرد، حساسیت فوق بالای استارلایت یک ده هزارم F.T/ LUX است که توسط دیافراگم با سرعت کم دیجیتالی ( ۳۲xsens-up)  به دست می آید،

درضمن با وجود LED های دید در تاریکی وپوشش برد فواصل طولانی  این دوربین نسبت به مدل های مشابه را بسیار کارآمدتر کرده است. مخصوصاً برای رانندگانی که در شب نیاز به ضبط تصاویر دارند  بسیار موثر خواهد بود. کاهش نویز سه بعدی ، دیافراگم الکترونیکی خوکار (AES) ، کنترل تقویت خودکار (AGC) ، تعادل سفید خودکار(AWB) از دیگرمشخصات  پشتیبانی شده توسط دوربین مداربسته می باشد.

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]