شرکت VIVOTEK دوربین مداربسته تحت شبکه پانورامیک جدید خود را تحت عنوان VIVOTEK MS8391-EV به بازار معرفی کرد. دوربینی با ۱۲ مگاپیکسل رزولوشن تصویر و کارایی بالا برای سیستم های نظارت تصویری شهری که قادر به پوشش میدان دیدی ۱۸۰ درجه می باشد.

این دوربین مداربسته تحت شبکه پانورامیک از ۴ سنسور CMOS با رزولوشن ۳مگاپیکسل در هر سنسور بهره می برد. در این محصول منبع نور IR(دید در شب) با برد ۳۰ متر باعث شده است تا دوربین مداربسته تحت شبکه VIVOTEK MS8391-EV بتواند در تمام ایام شبانه روز تصاویری با کیفیتی از اطراف خود داشته باشد. به گفته شرکت VIVOTEK این دوربین مداربسته تحت شبکه پانورامیک بیشتر بمنظور استفاده در سیستم نظارت تصویری شهری ساخته شده است. این محصول بدلیل دارابودن میدان دیدی وسیع برای فضاهای باز گسترده، همانند محوطه های بزرگ تفریحی، فرودگاه ها و پارکینگ های بزرگ شهری می تواند امنیت و پوشش تصویری مناسبی را ارائه نماید.

نمای پانورامیک ۱۸۰ درجه

همزمان با رشد درخواستها برای سیستمهای نظارت تصویری شهری، شرکت VIVOTEK دوربین مداربسته تحت شبکه MS8391-EV را برای رقابت در پاسخ به رشد نیازمندی ها و تغییرات کاربردی به بازار معرفی می نماید. با یک طراحی ۴ سنسوره با سنسورهای CMOS، دوربین مداربسته تحت شبکه جدید این شرکت می تواند تصاویر با جزئیات عالی بصورت پانورامیک را با کمترین نقاط کوری در تصویر در اختیار کاربر بگذارد. ترکیب حداکثری میدان دید و کاهش تعداد دوربین مداربسته های مورد نیاز باعث شده است علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه ها نیز صرفه جویی شایانی بوجود بیاید. بعلاوه دوربین مداربسته تحت شبکه MS8391-EV به استاندارد IK10 (مقاومت در برابر تخریب) و IP66 برای مقابله با شرایط آب و هوایی نامناسب مجهز می باشد. دمای قابل تحمل این دستگاه در طیفی بین ۵۰ درجه سانتیگراد زیر صفر تا ۶۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می باشد. در مجموع این استانداردها اطمینان از کارکرد طولانی مدت این دوربین مداربسته تحت شبکه در فضای آزاد را افزایش خواهد داد.

 

دوربین مداربسته در روز و شب

دوربین مداربسته MS8491-EV با داشتن سیستم نور IR با برد ۳۰ متر می تواند به دوربینی حرفه ای برای دید در شب و روز تبدیل شود. دوربین مداربسته VIVOTEK همچنین به تکنولوژی نور IR هوشمندی مجهز است که بلافاصله با تغییر میزان نور محیط شدت تابش نور IR را متناسب با تغییرات کاهش یا افزایش می دهد و بدین صورت تصویری با حداقل نویز در اختیار کاربر خواهد گذاشت. همچنین با دارابودن قابلیت ۳DNR(قابلیت کاهش نویز سه بعدی) و تکنولوژی پخش و ضبط هوشمند، دوربین مداربسته پانورامیک MS8391-EV می تواند تصاویر باکیفیتی را تحت شرایط نور کم ارائه دهد و همزمان نیز میزان استفاده از پهای باند را بهینه نماید. علاوه بر این، کاربران می توانند از پایه های نصب متفاوت این شرکت برای نصب دوربین به حالت دیواری یا در ارتفاع برای داشتن بهترین نظارت بهره ببرند.

منبع: cctvonline.ir


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]