شرکت AVTECH در سال ۱۹۹۶ میلادی در کشور تایوان تاسیس شد. این شرکت بزرگترین تولید کننده محصولات نظارت تصویری در این کشور می باشد. شرکت AVTECH در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان بیست و هفتمین تولید کننده برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در لیست ۵۰ برند برتر تجهیزات نظارت تصویری قرار گرفت.

نرم افزار نظارتی EagleEyes که به عنوان بیشترین نرم افزار دانلود شده در دنیا شناخته می شود توسط شرکت AVTECH طراحی شده است. این نرم افزار دارای امکانات مناسبی است که آن را به یکی از بهترین نرم افزارهای نظارتی تبدیل کرده است. سال ۲۰۱۰ این شرکت قابلیتی را به EagleEyes اضافه کرد که به آن Push Video می گویند. توسط این امکان جدید هنگامی که سیستم آلارم شروع بع کار کند در کمتر از ۵ ثانیه یک ویدئو ۵ ثانیه ای قبل از وقوع حادثه یا به صدا در آمدن آلارم را به موبایل کاربر ارسال می کند. نقطه آغاز این ویدئو همانطور که گفته شد ۵ ثانیه قبل از به صدا در آمدن سیستم هشدار می باشد و می تواند اطلاعات خوبی را از دلیل به صدا در آمدن آلارم در اختیار ما قرار دهد.

محصولات نظارتی این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات مانند : دوربین مداربسته آنالوگ , دوربین مداربسته IP, تجهیزات ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته, نرم افزارهای نظارتی و تجهیزات جانبی سیستم مداربسته می شود.

 

رنج قیمت دوربین مداربسته ای وی تک ( AVTECH )

دوربین مداربسته و محصولات نظارتی این شرکت در رنج محصولات متوسط بازار با کیفیت مناسب می باشد. در صورتیکه به دنبال محصولات نظارت تصویری با قیمت متوسط با کیفیت مناسب هستید محصولات این شرکت می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

دوربین مداربسته AVTECH ساخت چه کشوزی است ؟

دفتر مرکزی این شرکت در کشور تایوان قرار دارد. شما می توانید محصولات این شرکت را در ایران  به راحتی توسط فروشگاه و شرکت های فروشنده محصولات نظارتی تهیه کنید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]