شرکت صنایع الکترونیک EverFocus در سال ۱۹۹۵ میلادی در کشور تایوان آغاز به کار کرد. این شرکت تمرکز تیم تحقیق و توسعه (R&D), تولید, خدمات و بازاریابی جهانی خود را در زمینه تولید و فروش سیستم های نظارت تصویری ( دوربین مداربسته ), سنسور تصویر و تجهیزات پردازش تصویر دیجیتال قرار داد و توانست با پیشرفت سریع خود در بین بهترین شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری قرار بگیرد.

شرکت اورفوکوس در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان سی و پنجمین تولید کننده برتر سیستم های نظارت تصویری در لیست ۵۰ برند برتر تجهیزات نظارتی قرار گرفت.

این شرکت راه حل های مختلف نظارتی , کنترل دسترسی را با محصولات گسترده خود به مشتریان ارائه می دهد. محصولات این شرکت شامل : انواع دوربین مداربسته آنالوگ , دوربین مداربسته HD, دوربین مداربسته تحت شبکه (IP), تجهیزات ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته ( دستگاه DVR, NVR و … ), ویدئو سرور سیستم مداربسته, انواع Encoder و Decoder, نرم افزارهای نظارتی, تجهیزات نظارتی تحت موبایل, تجهیزات کنترل دسترسی , لوازم جانبی دوربین های مداربسته و … می شود.

این شرکت در کشورهای مختلف جهان دارای نمایندگی می باشد و محصولات نظارتی و کنترل دسترسی خود را به نقاط مختلف جهان صادر می کند.

رنج قیمت دوربین مداربسته اورفوکوس (EverFocus)

دوربین های مداربسته و محصولات نظارتی این شرکت در رنج محصولات متوسط بازار با کیفیت بالا می باشند. در صورتیکه می خواهید محصولات نظارت تصویری با رنج قیمت متوسط و کیفیت بالا تهیه کنید, محصولات شرکت اورفوکوس می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

دوربین مداربسته EverFocus ساخت چه کشوری است ؟

دفتر رسمی این شرکت در کشور تایوان قرار دارد. در ایران شما می توانید محصولات این شرکت تایوانی را به راحتی توسط فروشگاه ها و شرکت های فروشنده محصولات نظارتی تهیه کنید.

پیشنهاد می شود محصولات نظارت تصویری را از فروشگاه های معتبر با گارانتی رسمی تهیه کنید. خوشبختانه محصولات این برند توسط مراکز زیادی در دسترس شما عزیزان می باشند.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]