شرکت ژئوویژن یکی از تولید کنندگان با سابقه زیاد در زمینه تجهیزات نظارت تصویری می باشد که در ابتدا مصرف کنندگان آن را با کارت های DVR با کیفیت می شناختند. امروزه این شرکت در زمینه تولید دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری تحت شبکه به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ با ۳ پله پیشرفت نسبت به سال قبل در رتبه ۳۲ برترین تولید کنندگان تجهیزات نظارت تصویری قرار گرفت.

این شرکت محصولات متنوعی را در زمینه تجهیزات نظارت تصویری تولید می کند که از جمله آنها می توان به : انواع دوربین مداربسته تحت شبکه, کپچر کارت سیستم مداربسته, سوئیچ های POE دوربین های تحت شبکه, تجهیزات HD-SDI , لوازم جانبی دوربین مداربسته و نرم افزارهای نظارتی اشاره کرد.

رنج قیمت دوربین مداربسته GeoVision

دوربین مداربسته ژئوویژن و تجهیزات نظارتی این شرکت در رنج محصولات میان رده بازار با کیفیت بالا می باشد. اگر به دنبال تجهیزات سیستم مداربسته تحت شبکه با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید محصولات GeoVision می تواند یکی از انتخاب های خوب شما باشد.

دوربین مداربسته GeoVision ساخت چه کشوری است ؟

دوربین های مداربسته GeoVision ساخت کشور تایوان می باشند. محصولات این شرکت توسط نمایندگان و فروشگاه های معتبر محصولات نظارتی قابل تهیه می باشند. البته تمامی محصولات نظارتی این شرکت در ایران قابل در دسترس نمی باشد و NVR های این شرکت هم خیلی کم در دسترس می باشند.

[box type=”note”]دفتر فروش دوربین مداربسته در تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

منبع: Nezarati

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]