شرکت HI SHARP ELECTRONICS در سال ۱۹۸۷ میلادی در کشور تایوان به ثبت رسید. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانست پیشرفت خوبی در این زمینه داشته و در بین بهترین تولید کنندگان دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری قرار بگیرد.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان چهل و نهمین شرکت برتر تولید کننده محصولات نظارتی در لیست ۵۰ برند برتر محصولات نظارت تصویری در جهان قرار گرفت.

محصولات این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات نظارت تصویری , انواع نمایشگر و محصولات نظارتی ماشین می شود که از جمله آنها می توان به : انواع دوربین مداربسته آنالوگ, دوربین مداربسته تحت شبکه (IP), دوربین مداربسته AHD و HD, دوربین مداربسته مخصوص وسایل نقلیه, تجهیزات ذخیره سازی تصاویر سیستم مداربسته ( دستگاه DVR, NVR , HVR و …) و … اشاره کرد. محصولات این شرکت دارای انواع استانداردهای بین المللی می باشند.

 

رنج قیمت دوربین مداربسته های شارپ (HI SHARP)

دوربین های مداربسته و محصولات نطارت تصویری این شرکت مانند خیلی از برندهای برتر دنیا متاسفانه در بازار ایران به سختی قابل تهیه می باشند.
در صورت تمایل به خرید محصولات نظارتی شرکت های شارپ باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این شرکت اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید دوربین های مداربسته این شرکت به صورت سفارشی نمایید.

 

دوربین مداربسته HI Sharp ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر رسمی شرکت های شارپ الکترونیک (HI SHARP) در کشور تایوان قرار دارد. به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش و عدم استقبال واردکنندگان ایرانی متاسفانه محصولات این شرکت در ایران فعلا قابل تهیه نمی باشند.
در صورت تمایل به خرید محصولات نظارتی شرکت های شارپ باید مستقیما از طریق مکاتبه با نمایندگان این شرکت اقدام به خرید این محصولات نمایید. یا از طریق شرکت های واسطه اقدام به خرید دوربین های مداربسته این شرکت به صورت سفارشی نمایید.

 

این شرکت دارای ۲ دفتر رسمی در کشورهای تایوان و فرانسه می باشد. در کشور اندونزی نیز دارای چندین توزیع کننده رسمی محصولات می باشد.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]