[box type=”note”]برند دوربین مداربسته Honeywell[/box]

شرکت Honeywell در سال ۱۹۰۶ توسط مارک هانی‌ول در آمریکا تاسیس گردید. این شرکت در رده بندی سال ۲۰۱۴ به عنوان اولین شرکت دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری و امنیتی در دنیا قرار دارد.

شرکت هانی ول محصولات امنیتی و نظارتی متنوعی را تولید می کند. از محصولات این شرکت می توان به سیستم های اعلام حریق , اعلام سرقت, اکسس کنترلها, سیستم های هوشمند سازی ساختمان, انواع دوربین مداربسته تحت شبکه و انواع دوربین مداربسته آنالوگ اشاره کرد.

[box type=”note”]رنج قیمت دوربین مداربسته Honeywell[/box]

محصولات نظارت تصویری و دوربین مداربسته هانی ول در رنج محصولات رده بالای بازار قرار دارد . اگر به دنبال تجهیزات سیستم مداربسته تحت شبکه با کیفیت بالا می باشید و از نظر مالی با قیمت بالای این محصولات مشکلی نداشته باشید, دوربین های مداربسته این شرکت می تواند یکی از انتخاب های خوب شما باشد.

[box type=”note”]محصولات Honeywell ساخت کدام کشور است ؟[/box]

دفتر مرکزی شرکت هانی ول در موریس‌تاون، نیوجرسی آمریکا است. محصولات دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری این شرکت به صورت محدود و توسط شرکت ها و مراکز فروش خاص قابل تهیه می باشد.

منبع: Nezarati

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات حفاظتی و نظارتی را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]