شرکت Hunt Electronic در سال ۱۹۸۸ میلادی در کشور تایوان شروع به فعالیت نمود. این شرکت با رشد خوب خود توانست در بین بهترین تولید کنندگان دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری در جهان قرار بگیرد. این شرکت از سال ۲۰۰۸ میلادی همواره در بین ۵۰ شرکت تولید کننده برتر سیستم های نظارتی حضور داشته است.

شرکت هانت الکترونیک در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان چهل و هشتمین تولید کننده برتر تجهیزات نظارتی در بین ۵۰ برند برتر تجهیزات نظارت تصویری قرار گرفت.

محصولات این شرکت شامل محصولات نظارت تصویری تحت شبکه می باشد که می توان به : انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (IP), تجهیزات ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته ( دستگاه NVR ), ویدئو سرور سیستم مداربسته , نرم افزارهای نظارتی و … اشاره کرد.

دوربین های مداربسته این شرکت دارای استانداردهای مختلف بین المللی می باشند. دوربین های مداربسته IP این شرکت به خوبی از پروتکل استاندارد Onvif پشتیبانی می کنند و به راحتی می توانند با دوربین های مداربسته یا تجهیزات ذخیره ساز سایر شرکت ها در یک سیستم مداربسته استفاده شوند.

رنج قیمت لنز دوربین مداربسته هانت الکترونیک (Hunt Electronic)

دوربین مداربسته و محصولات این شرکت در رنج محصولات متوسط بازار با کیفیت بالا می باشند. در صورتی که نیاز به سیستم مداربسته متوسط با کیفیت بالا می باشید محصولات نظارتی این شرکت می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

لنز دوربین مداربسته Hunt ساخت چه کشوری می باشد ؟

دفتر مرکزی و خط تولید این شرکت در کشور تایوان قرار دارد. در صورت تمایل به خرید دوربین مداربسته هانت الکترونیک در ایران می توانید آن را به راحتی توسط فروشگاه ها و شرکت های محصولات نظارتی تهیه کنید.

خوشبختانه محصولات این برند توسط شرکت ها و فروشگاه های مختلف در بازار در دسترس می باشد, اما برای اطمینان از اصالت کالا پیشنهاد می شود دوربین مداربسته Hunt را از طریق فروشگاه ها و شرکت های معتبر تهیه کنید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]