شرکت ایندیگوویژن در سال ۱۹۹۴ میلادی در انگلستان آغاز به کار کرد. این شرکت تولید کننده دوربین مداربسته و محصولات نظارت تصویری تحت شبکه (IP) می باشد. شرکت ایندیگوویژن با پیشرفت خوب خود توانست در بین بهترین تولید کنندگان محصولات نظارت تصویری قرار بگیرد.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی خدمات فروش و پشتیبانی محصولات خود را به بیش از ۳۰ کشور دنیا ارائه می دهد و اینکار توسط ۱۵ مرکز منطقه ای از جمله نیوجرسی، سائو پائولو، سنگاپور، دبی، لندن و ادینبورگ امکان پذیر می شود. بیش از ۵۰۰ پرسنل و شریک تجاری آموزش دیده این شرکت آمادگی ارائه خدمات نصب و راه اندازی به مشتریان نهایی سیستم های نظارتی می باشند. دفتر رسمی این شرکت در منطقه خاورمیانه در دبی قرار دارد.

شرکت ایندیگوویژن در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان چهلمین برند برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری در بین ۵۰ برند برتر سیستم های نظارتی در دنیا قرار گرفت.

محصولات این شرکت شامل محصولات نظارت تصویری تحت شبکه (IP) می شود که از جمله آنها می توان به : انواع دوربین مداربسته تحت شبکه, تجهیزات ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته, نرم افزارهای نظارتی, انواع Encoder سیستم مداربسته و … اشاره کرد. دوربین های مداربسته INDIGOVISION دارای انواع استاندارد بین المللی می باشند.

رنج قیمت دوربین مداربسته ایندیگوویژن (INDIGOVISION)

دوربین های مداربسته و محصولات نظارت تصویری این شرکت در رنج محصولات متوسط به بالا بازار با کیفیت بالا می باشند. اگر به دنبال دوربین مداربسته با قیمت متوسط به بالا هستید و محصولی با کیفیت می خواهید , دوربین های مداربسته این شرکت می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

دوربین مداربسته INDIGOVISION ساخت چه کشوری است ؟

دفتر مرکزی ایندیگوویژن (INDIGOVISION) در انگلستان قرار دارد. در صورت تمایل دوربین ها و محصولات این شرکت را در ایران می توانید از طریق فروشگاه ها و شرکت های معتبر محصولات نظارت تصویری می توانید تهیه کنید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]