ipmkala

شرکت INFINOVA در سال ۱۹۹۳ میلادی در نیوجرسی آمریکا به ثبت رسید. این شرکت یکی از پیشگامان و تولید کنندگان برتر دوربین مداربسته در جهان می باشد.

این شرکت معتقد است راه حل های موفق وقتی به دست می آیند که ما بدانیم که چگونه همه قسمت ها را به صورت مناسب کنار یکدیگر قرار دهیم. این قسمت ها شامل اجزای سخت افزاری هستند که سیستم مداربسته را می سازند و برنامه ریزی نرم افزاری آنها . این شرکت با همکاری کارشناسان و مهندسان خود, دست به دست یکدیگر داده تا به این موفقیت برسند و راه حل های موفق طولانی مدت را به دست اورند.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان هجدهمین شرکت برتر تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری در لیست ۵۰ شرکت برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی قرار گرفت. این شرکت در کشور های مختلف جهان دارای نمایندگی می باشد و محصولات خود را به قاره های مختلف صادر می کند. این کشور در منظقه خاورمیانه در دو کشور کویت و دبی دارای دفتر رسمی می باشد.

محصولات شرکت اینفینوا شامل طیف وسیعی از محصولات نظارتی که از جمله آنها می توان به : انواع دوربین مداربسته آنالوگ , دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) , تجهیزات ذخیره سازی تصاویر سیستم مداربسته (DVR – NVR و …) – تجهیزات اتاق کنترل دوربین های مداربسته, تجهیزات انتقال فیبر نوری, نرم افزارهای نظارتی, لوازم جانبی دوربین مداربسته و … اشاره کرد.

رنج قیمت دوربین مداربسته INFINOVA

دوربین های مداربسته این شرکت در رنج محصولات رده بالا بازار با کیفیت بالا می باشند. محصولات نظارت تصویری این شرکت برای افرادی مناسب می باشند که به دنبال دوربین مداربسته با کیفیت بالا می باشند و از نظر بودجه مالی رقم قابل توجهی را برای این تجهیزات در نظر گرفته اند.

دوربین مداربسته INFINOVA ساخت چه کشوری است ؟

دفتر اصلی این شرکت در کشور آمریکا قرار دارد. شرکت اینفینوا در کشورهای آمریکا و هند دارای خظ تولید می باشد. محصولات این شرکت توسط فروشگاه های خاص و شرکت های فروشنده محصولات نظارت تصویری معتبر قابل تهیه می باشد.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]