دوربین مداربسته

شرکت LG در سال ۱۹۴۷ میلادی در کشور کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم الکترونیک در دنیا می باشد. این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری و امنیتی از سال ۱۹۹۹ و با تولید دوربین مداربسته آنالوگ آغاز کرد و به مرور محصولات دیگر نظارتی را به لیست تولیدات خود اضافه نمود.

محصولات نظارتی این شرکت شامل طیف وسیعی از مخصولات که شامل : انواع دوربین مداربسته آنالوگ, دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP), دستگاه های ذخیره سازی تصاویر مداربسته مانند انواع DVR , HVR و … , انواع لنز دوربین مدار بسته , کیبرد کنترلر دوربین مدار بسته, مانیتور و نرم افزارهای نظارتی می‏‏‎شود.

این شرکت در اکثر کشورهای جهان دارای نمایندگی می باشد. دوربین های مداربسته و محصولات نظارتی این شرکت دارای استانداردهای مختلف بین المللی می باشند.

رنج قیمت دوربین مداربسته ال جی (LG)

دوربین مداربسته و تجهیزات نطارتی ال جی در رده محصولات میان رده به بالا بازار می باشند. اگر به دنبال دوربین مداربسته با کیفیت بالا و قیمت متوسط می گردید محصولات نظارتی این برند می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

لطفاً در هنگام خرید برندهای مختلف به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت دوربین مدار بسته یکی از فاکتورهای مهم در خرید آن می باشد ، پس تا حد امکان سعی کنید از دوربین های مداربسته بی اسم و نشان یا شناخته نشده استفاده نکنید تا بعدا دچار مشکلات متعدد و هزینه های جانبی نشوید.

دوربین مدار بسته LG ساخت کجاست ؟

دفتر رسمی این شرکت در کشور کره جنوبی قرار دارد. محصولات این برند دوربین مداربسته در ایران توسط فروشگاه ها و شرکت های معتبر محصولات نظارتی قابل تهیه می باشند.

با توجه به وجود محصولات تقلبی در بازار پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و تجهیزات نظارتی را از فقط از فروشگاه ها و مراکز معتبر تهیه کنید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]