ipmkala

شرکت لانگسی در سال ۲۰۰۳ میلادی در گوآنجو چین تاسیس شد. این شرکت یکی از تولید کنندگان بزرگ دوربین مداربسته و محصولات نظارتی با مقیاس بالا در دنیا می باشد. محصولات نظارتی این شرکت به صورت سفارشی با برند مورد نظر مشتری (به صورت OEM) تولید می شود. خیلی از برندهای موجود در بازار ایران نیز فقط صاحب نام برند خود می باشند و در حقیقت محصولات خود را به شرکت لانگ سی یا سایر شرکت های چینی سفارش می دهند و در فرایند تولید محصول دخالتی ندارند. حتی گاهی محصولات نظارتی و دوربین مداربسته Longse با نام ها و برندهای مختلف به عنوان محصول کره ای ، تایوانی و … به قیمتی بالاتر از قیمت اصلی فروخته می شوند.

این شرکت ۱۰ % از درآمد حاصل از فروش محصولات خود را به بخش تحقیق و توسعه (R&D) خود اختصاص داده است. لانگسی محصولات خود را به بیش از ۱۵۰ کشور جهان صادر می کند.

محصولات نظارتی آنالوگ و تحت شبکه این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات می شود که می توان به محصولاتی مانند : دوربین مداربسته آنالوگ ، دوربین مداربسته AHD ، دوربین مداربسته IP ، دوربین مداربسته HD-CVI و HD-TVI ، دوربین مداربسته Speed Dome ، دستگاه NVR ، دستگاه DVR و … اشاره کرد. محصولات شرکت Longse دارای استاندارهای مختلف بین المللی مانند CE , FCC و RoHs می باشند.

رنج قیمت دوربین مداربسته لانگسی (Longse)

محصولات نظارتی و دوربین های مداربسته لانگ سی در رنج محصولات ارزان قیمت بازار می باشند. اگر به دنبال دوربین مداربسته با کیفیت متوسط و قیمت پایین می باشید محصولات نظارتی این شرکت می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

در هنگام خرید حتما به چیپست و مشخصات قطعات داخلی محصولات لانگسی توجه کنید ، محصولات این شرکت ممکن است دارای مشخصات سخت افزاری متفاوتی باشند و برای کاهش قیمت آن به سفارش شرکت وارد کننده ممکن است از چیپست های ارزانتر استفاده شده باشد.

دوربین مداربسته Longse ساخت چه کشوری می باشد ؟

همانطور که در ابتدا گفته شد دفتر مرکزی این شرکت در کشور چین قرار دارد و محصولات این شرکت توسط خط تولید آن که در کشور چین قرار دارد تولید و به کشورهای مختلف جهان صادر می شوند. محصولات نظارتی این شرکت به صورت بدون نام یا با برندهایی که وارد کنندگان ایرانی برای آن در نظر گرفته اند در بازار موجود می باشند و گاهی با اختلاف قیمت خیلی زیاد با پشتیبانی بعد از فروش مختلف به مشتریان فروخته می شود.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته و محصولات این شرکت را دارید علاوه بر قیمت به کیفیت خدمات و گارانتی ارائه شده توسط فروشنده محصول توجه داشته باشید تا در هنگام بروز مشکلات احتمالی دچار مشکل نشوید ، برای همین منظور پیشنهاد می شود محصولات نظارتی را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]