شرکت موبوتیکس در سال ۱۹۹۹ در کشور آلمان به ثبت رسید. این شرکت از سال ۲۰۰۰ در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری تحت شبکه (IP) فعالیت می کند. این شرکت آلمانی در سال ۲۰۱۴ به عنوان ۲۲ امین تولید کننده برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری در لیست ۵۰ شرکت برتر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی قرار گرفت.

این شرکت دوربین مداربسته و محصولات نظارتی خود را به بیش از ۷۰ کشور جهان صادر می کند و در کشورهای مختلف دارای ذفتر و شعبه می باشد.

محصولات با کیفیت این شرکت شامل طیف وسیعی از محصولات مانند : انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) , انواع لنز و سنسور دوربین مداربسته, تجهیزات جانبی دوربین مداربسته, نرم افزار های نظارتی, آنتن ها و لینک های وایرلس و … اشاره کرد.

رنج قیمت دوربین مداربسته MOBOTIX

دوربین مداربسته موبوتیکس و تجهیزات نظارت تصویری این شرکت در رنج محصولات بالا رده بازار با کیفیت بالا می باشد. اگر به دنبال تجهیزات سیستم مداربسته تحت شبکه با کیفیت بالا هستید و از نظر بودجه می توانید برای این تجهیزات هزینه تقریبا بالایی داشته باشید می توانید از محصولات مداربسته با کیفیت این شرکت استفاده نمایید.

دوربین های مداربسته حرارتی این شرکت با تکنولوژی جدید سنسور TR برای کنترل فضاهای حساس و جلوگیری از حوادث و آتش سوزی ها بسیار مناسب می باشد, استفاده از دوربین های مداربسته MOBOTIX در کنار سیستم های هوشمند هشدار آتش سوزی یکی از راهکارهای خوب برای جلوگیری از هزینه های بسیار بالا اینگونه حوادث می باشد.

دوربین مداربسته MOBOTIX ساخت چه کشوری است ؟

دفتر مرکزی این شرکت در کشور آلمان قرار دارد و دارای نمایندگی های زیادی در کشور های مختلف می باشد. دوربین های مداربسته این شرکت توسط فروشگاه ها و شرکت های معتبر دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری به راحتی قابل تهیه می باشد.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]