ipmkala

دوربین مداربسته پاناسونیک ( Panasonic ) یکی از با کیفیت ترین برندها و محصولات موجود در بازار تجهیزات نظارت تصویری می باشد. محصولات نظارت تصویری پاناسونیک به دلیل کیفیت, کارایی, دقت و عملکرد بسیار بالا باعث شده است که محصولات و دوربین های مداربسته این شرکت در مکان های مهم و حساس برای رسیدن به تصاویر با کیفیت بالا مورد استفاده قرار بگیرند.

محصولات این شرکت به دلیل کیفیت و عمر کارکرد بالای خود از نظر قیمت نسبت به برندهای دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است .

این شرکت برای کارایی های مختلف خانگی, تجاری, اداری, نظامی و صنعتی محصولات متنوعی تولید کرده است. بیشتر محصولات این شرکت موفق به دریافت جوایز و عناوین بهترین دوربین مداربسته از مراکز مورد تائید شده است.

محصولات این برند برای شرکت ها و موسسات بزرگ یا جاهایی که کیفیت تصویر و مشاهده جزئیات برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است پیشنهاد می شود.

 

دوربین مداربسته Panasonic در کجا تولید می شود ؟

محصولات این شرکت ژاپنی در خط تولید آن در کشور چین تولید می شوند. محصولات این شرکت توسط نمایندگی ها و شرکت های دوربین مداربسته معتبر که با برندهای معتبر کار می کنند قابل تهیه می باشند.

منبع: Nezarati

[box type=”note”]دفتر فروش تهران[/box]

شرکتها و دفاتر متعددی در سطح تهران در حال فعالیت و فروش این محصول می باشند، ولی نکته اصلی ، اصل بودن و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.

به دلیل وجود محصولات نظارتی تقلبی در بازار ، پیشنهاد می شود دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری را فقط از مراکز معتبر تهیه نمایید تا دچار مشکلات بعد از خرید و پشتیبانی نشوید.

سایت ipmcctv ، یکی از معتبرترین سایت های فروش دوربین مداربسته در ایران، محصولات دوربین مداربسته را با قیمتهای رقابتی و همچنین محصول اصل همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

[list icon=”momizat-icon-cart3″ ]مشاهده قیمت و آدرس سایت فروش: www.ipmcctv.com[/list]

[list icon=”momizat-icon-location2″ ]آدرس دفتر فروش: تهران – خیابان توحید – پایین تر از پرچم – کوچه بت شکن – پلاک ۴ – واحد ۵[/list]

[list icon=”momizat-icon-phone” ]شماره تماس: ۶۶۱۲۶۲۳۳ – ۶۶۹۴۷۸۰۴ – ۶۶۹۴۷۸۰۲[/list]

[lightbox thumb=”http://mag.ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/05/channel-telegraaam.jpg” link=”https://telegram.me/ipmcctv”]