دوربین مداربسته دام ۵ مگاپیکسل HD-TVI ورتینا مدل VHC-5560شامل سنسور CMOS 5MP با ظاهری کامپکت می باشد.  همچنین دوربین دام ورتینا VHC-5560 با داشتن فیلتر به صورت مکانیکی True Day/Night  آماده ضبط تصاویر حتی در فضای کم نور می باشد

[box type=”note”]طراحی ظاهری[/box]

عموما تولید کنندگان دوربین مداربسته به بهانه های مختلف دقت چندانی در طراحی ظاهری ندارند. اما ورتینا از این حیث کاملا مستثناست، طراحی زیبا، یکپارچه و مهندسی شده ی دوربین مداربسته مدل VHC-5560 این امکان را به شما خواهد داد تا از آن در محیط های داخلی نیز استفاده کنید. اندازه ی کوچک بدنه ی دوربین مداربسته مدل VHC-5560 که فضایی درحد یک دوربین مداربسته های دیگر را اشغال می کند باعث شده تا افراد زیادی متقاضی نصب آن در منزل و دفتر خود باشند. این دوربین که به صورت کروی شکل می باشد به راحتی قابل تنظیم است و به شما این امکان را می دهد که پس از نصب آن را به هر طرف که می خواهید تنظیم نمایید.

[box type=”note”]کیفیت ظاهری[/box]

ورتینا در دوربین مداربسته HDTVI مدل VHC-5560 از حسگر تصویر ۳ اینچی پیشرفته CMOS استفاده میکند که وضوح تصویر بسیار بالایی دارد و می تواند در هر دو سیگنال ویدئویی PAL و NTSC تصویر  را نمایش دهد که وضوح تصویر آن معادل ۵ مگاپیکسل است. دوربین مداربسته HDTVI مدل VHC-5560 با حداقل میزان روشنایی میتواند محدوده ی تعیین شده را به صورت رنگی پوشش دهد. حداقل روشنایی مورد نیاز دوربین مداربسته مدل VHC-5560 حدودا ۰٫۰۱ لوکس تعیین شده است. و در صورت تاریکتر شدن محیط با فعال شدن فیلتر مادون قرمز همه تصاویر در حالت سیاه و سفید خواهند بود.

[box type=”note”]فاصله کانونی تصویر[/box]

دوربین مداربسته مدل VHC-5560 از لنز ثابت استفاده می کند که شما می توانید در دو نوع ۲٫۸ و ۳٫۶ میلیمتر را انتخاب کنید. این مدل زاویه حرکتی یا چرخشی ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی و ۳۶۰ درجه دورانی رابه شما می دهد.

[box type=”note”]استانداردهای فیزیکی[/box]

دوربین مداربسته مدل VHC-5560 از استاندارد IP66 پیروی میکند و شما میتوانید آن را در فضای باز و در هوای بارانی نصب کنید البته لازم به ذکر است که نباید این دوربین مداربسته را مستقیم داخل آب فرو برد و یا برای چاه ها استفاده کرد. این مدل میتواند با قابلیت مه زدایی درهوای مه آلود تصویر را بهینه کرده و کیفیت آنرا افزایش دهد.

[box type=”note”]شرایط محیلی[/box]

دوربین مداربسته مدل VHC-5560 با سردترین نقاط یا گرم ترین شهرهای ایران سازگار است و در شرایط استاندارد از دمای -۴۰ تا +۶۰ درجه سانتیگراد و حداکثر رطوبت ۹۰% توانایی دریافت و ارسال اطلاعات را برعهده دارد.

[box type=”note”]مصرف انرژی[/box]

انرژی دریافتی این دوربین مداربسته از طریق ولتاژ ۱۲ولت DC تامین می شود و براساس اعلام تولیدکنندگان این محصول حداکثر مصرف برق ۴ وات پیش بینی شده است. برای تامین جریان لازم این دوربین مداربسته بهتر است از آداپتورهای جداگانه استفاده نمایید تا مشکلی درحالت دید در شب نداشته باشید.

[box type=”note”]جمع بندی[/box]

دوربین مداربسته HDTVI مدل  VHC-5560 برای محیط های داخلی مانند سالن های تولید و ورزشی و مکان های مشابه مسقف و یا فضاهای باز مانند ورودی ها برای خواندن پلاک و حیاط و فضاهای مشابه مناسب است.


فروشگاه آنلاین


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]