نصب یک دوربین مداربسته کوچک مخفی در داخل خودرو روش امن تری است زیرا خارج از دسترس افراد خرابکار است. همچنین نصب آن ساده تر از روش دوم است. استفاده از این روش باعث می شود تا فرد خرابکار اساسا از وجود دوربین باخبر نشود.

نصب در فضای داخلی خودرو

ساده ترین راه برای پیاده سازی این سیستم استفاده از دستگاه ضبط کننده ای است که با باتری کار می کند و اغلب از یک کارت MicroSD برای ثبت تصاویر استفاده می کند. همچنین می توانید از برق خودرو نیز برای تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز دوربین ها، دستگاه ضبط و … استفاده نمائید. اما یک اشکال عمده در این روش وجود دارد و آن هم این است که نصب دوربین مداربسته داخل خودرو باعث می شود تا نتوانید از دوربین های دید در شب استفاده کنید. زیرا نور مادون قرمز IR دوربین مداربسته به شیشه برخورد کرده و به داخل منعکس می گردد. بنابراین تصاویر به دست آمده در شب از کیفیت مناسبی برخوردار نخواهند بود.

نصب در فضای خارجی

برای داشتن بهترین پوشش تصویر بهتر است دوربین را در فضای خارجی و بر روی وسیله نقلیه نصب نمود. از آنجایی که دیگر مشکل نور IR مانند روش اول در میان نیست می توانید از دوربین های دید در شب نیز استفاده کنید و حتی در شب نیز تصاویر با کیفیتی داشته باشید.

 

منبع: tticctv


فروشگاه سیستمهای حفاظتی و نظارتی


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]