پیام دوستان:

ارسال از نماینده محترم محصولات #Akitan

==========

سلام مهندس جان شب تون خوش
پیرو فرمایشات جنابعالی چندی قبل برای فروشگاه کوچیکی دوتا دوربین با هارد ۵۰۰ ودستگاه ۴کانال قیمت دادم بین ۸۰۰ تا ۸۵۰ بعد متوجه شدم همکاران برای اینکه کارم از من بگیرند همون تعداد به قیمت ۳۵۰ نصب کرده بودن تقریبا یک سوم قیمت.
بنظر شما مشتری فرق کیفیت بین دو دوربین درک میکنه،مطمئنا، نه
حالا تکلیف ما چی میشه، چطور مشتری رو توجیه کنیم شاید در دراز مدت مشتری درک کنه ولی در کوتاه مدت بازار و از دست میدیم تا دوباره بخواهیم برگردیم به بازار هی هیات

 

===========

شیوع فروش محصولات کارکرده یا استوک دوربین مداربسته، دلیل دیگر بر زیر فروشی،

متاسفانه در سالهای قبل، برخی شرکتها به دلایل اینکه سود بیشتری از بازار داشته باشند، قیمتهای بالایی رو برای محصولات تعیین میکردند، دلیلش رو هم خوب میدونید، کیفیت دوربین الان کجا و دوربین آنالوگ کجا.

این مورد باعث شد که پدیده های از این بین ظاهر بشن که بیشتر به فکر سود باشن تا خدمات.

ارزان فروشی در این زمان کمی بیش از حد شایع شده ، جوری که مشتری دیگر به آینده نگاه نمیکنه و فقط به لحظه و گذران لحظه توجه داره. از طرفی نصاب هم فقط به فکر نصب هست. مشکلات اقتصادی هم از اینطرف.

ولی نکته مهم اینست که خدمات دوربین مهمتر از نصب و قیمت است. وقتی شما قیمت ۸۵۰ رو ارائه دادید یعنی دارید محصولی میدید که امروز نه فردا با خیال راحت میتونید پشتیبانی کنید و حتی مشتری این اطمینان رو خواهد داشت که محصول چه با وجود شما و چه بدون شما، میتونه از خدمات شرکت اصلی استفاده کنه، ولی آیا چنین موردی برای اون فردی که ۳۵۰ تومن قیمت داده صادقه؟؟

نه، هیچ ارزونی بدون دلیل نیست، یه مثل هست که میگه اونی که گرون میخره، یه بار ضرر میکنه و اونی که جنس ارزون رو میخره، دو بار ضرر، یکی تو خرید و یکی تو تعویض.

 

به نظرم ما باید به مشتریان خود این اطلاع رسانی رو داشته باشیم که مشکلات در آینده نزدیک گریبان گیر همه آنها خواهد شد.

اگر توجه داشته باشید، ما تو محصولات Akitan تمام توجه خودمون روی خدمات و گارانتی داشتیم، هر مورد که برای مشتری و یا همکار در زمینه خدمات Akitan پیش اومده، تو سریعترین زمان ممکن رفع شده و این باعث شده که مشتریان ما کم کم نسبت به این برند و محصولات آن توجه نشان دهند.

ما به لحظه فکر نمیکنیم، به مدتی بعد توجه داریم که همین مشتریان به دنبال تعویض دوربین های خود به دلیل افت کیفیت و مشکل خدمات خواهند بود و آن زمان، مثل ما ثابت خواهد شد.

امیدوارم در تمام مراحل، بتونیم مشتریان عزیز و همکاران عزیز رو آگاه و مانع ضرر آنها شویم.

 

 

[list icon=”momizat-icon-phone” ]02166126233,02166947804,02169947802[/list]

آدرس سایت :

[list icon=”momizat-icon-dribbble” ]سایت فروش: www.ipmcctv.com,سایت اصلی شرکت: www.akitan.org[/list]

 

 


[list icon=”momizat-icon-bullhorn” ]کلیـک کـنید و به کـانال مجلـه در تلگــرام بپیـوندید[/list]