آموزش نصب دزدگیر بر روی مزدا ۳۲۳

آموزش نصب دزدگیر بر روی مزدا ۳۲۳

قاب کوچک زیر فرمان را باز کرده سوکت انتهای سوییچ را در می آوریم این سوکت ۶ سیم داشته و سیم مشکی خط سفید برق اصلی، سیم آبی پله اول بوده و بریده شده و سیم های رله قطع کن به طرفین این سیم بسته می شود،سیم مشکی خط قرمز پله دوم بخاری و کولر بوده و در دزدگیر استارتی سیم سفید دستگاه به آن بسته می شود، سیم مشکی خط آبی سیم استارت بوده و به سیم زرد دستگاه در دزدگیر استارتی بسته می شود.

  • روش و آموزش نصب دزدگیر بر روی مزدا ۳۲۳

بغل پدال کلاچ را از زیر که نگاه کنید چسبیده به ستون کناری یونیت قفل مرکزی به رنگ توسی مشخص است کنار آن هم اتوماتیک راهنما قرار دارد سیم های سبز خط مشکی و سبز خط سفید بر روی اتوماتیک سیم های راهنما هستند.

سیستم قفل مرکزی مزدا ۳۲۳ شبیه هیوندا ورنا بوده و باید در داخل درب راننده پمپ ۲ سیم کار گذاشت.برای عبور سیم های قفل مرکزی از شکاف بین درب و ستون ماشین باید سوکت چسبیده به ستون را به کمک پیچ گوشتی دربیاورید و یک سوراخ با مته در آن ایجاد کنید چون جایی برای عبور سیم وجود ندارد.

سیم لادری منفی چهار درب در دسته سیم زیر رکاب راننده سیم مشکی خط آبی می باشد. سیم لادری صندوق هم  سمت چپ قفل صندوق عقب یک سوکت دوسیمه قرار دارد سیم سفید خط قرمز لادری صندوق می باشد

برای نصب صندوق پران نیز سمت راست قفل صندوق میله آن بصورت افقی قرار دارد که ما هم پمپ را در انتهای سمت چپ صندوق مابین دولایه قرار داده و به میله قفل صندوق متصل می کنیم.