با سلام خدمت همکاران و بازدیدکنندگان بزرگترین سایت دوربین مداربسته در ایران:

در یکی از کانالهای خبر رسانی، شاهد متن بسیار تامل برانگیزی از جانب یکی از عزیزان بودیم، که ذکر نموده بودند که مطالب سایت ایشان بدون ذکر نام سایت آنها، در سایت مجله قرار داده شده است.
به اطلاع میرساند که کلیه مقالات و بررسی ها و همچنین مطالب سایت مجله، از طریق ترجمه مستقیم از سایت اصلی، و یا نوشته های تیم فنی IPMCCTV‌ بوده و هر گونه مطلب دیگر ، با ذکر منبع در سایت درج میگردد.
لذا مطالبی که سایتهای دیگر بوده ومنبع آن نامعلوم می باشد و یا مطالب آن سایت، کپی شده از سایت دیگر می باشد، بدون ذکر منبع ، (تا زمان ثابت شدن منبع اصلی مطالب)، در سایت مجله قرار داده میشود.

لذا عزیزانی که اعلام میدارند مطالب سایتهای آنها، نوشته شده توسط آن عزیزان بوده و هیچ کپی از مطالب سایت دیگر نمی باشد، لطفا به Email مجله (( ipm.cctv@hotmail.com)) ، پیغامی ارسال و پس از بررسی لازم در صورت صحت گفتار، سایت و یا نام آن عزیزان به عنوان منبع مطلب، در زیر مقالات درج میشود.

لذا همکاران عزیز، بدون داشتن دلیل و مدرک ، از هر گونه شایعه پراکنی ، جدا خودداری نموده و نسبت به همکاری صحیح ، اقدام نمایند.
——————

برای مثال ، مقاله ای تحت عنوان (( Digital wide dynamic range) DWDR) چیست؟))
در سایت مجله بدون ذکر منبع قرار داده شده است.

نکته قابل توجه اینست که این مقاله ، هم در سایت tticctv و هم در سایت nezarat هم در سایت aradcctv ، هم در سایت ariarobot و چنیدن سایت دیگر قرار دارد،
سوال اینست، نویسنده این مقاله و یا مترجم و یا منبع اصلی این مقاله ، چه سایتی است؟؟؟؟؟؟؟

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/06/ghezavat.jpg”]

با کمی بررسی نسبت به بازدید و رنکینگ سایتها، شما قادر به تشخیص منبع اصلی مطالب ، خواهید بود.

در زیر چند نمونه از مطالب سایت که در زیر مطالب، منبع و یا نویسنده مطلب ، درج شده است:

[lightbox thumb=”http://ipmcctv.com/wp-content/uploads/2016/06/mannnnn.jpg”]

همانطور که مشاهده میکنید، نام نویسنده در زیر مطلب درج شده است

امیدواریم با این مطلب ، عزیزانی که احساس میکنند با کپی برداری از مطالب سایتهای دیگر و قرار دادن آن در سایت خود، انتظار درج نام سایت آنها در یکی از بهترین و بروزترین سایت های دوربین مداربسته در ایران ، را نداشته باشند.

با تشکر
تیم فنی IPMCCTV